De sto utenfor huset mitt..

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har faktisk vært våken ett par timer allerede, og det er virkelig ikke likt meg. Igår på denne tiden lå jeg vell som et slakt i sengen og fortsatt sov, men nå har jeg faktisk rukket å spise en god frokost, jeg har sminket meg, sett på youtube videoer og bare gjort meg klar for dagen.
Jeg bestemte meg for at idag skal jeg starte med å snu den fordømte døgnrytmen min, det er virkelig på tide. Jeg forventer jo at denne dagen blir ganske lang i og med at jeg sovnet ganske sent inatt. Menmen dette må til for at jeg skal klare å snu døgnrytmen! 

Jeg skal faktisk straks dra, jeg skal nemlig på en liten photoshoot idag, jeg skulle også på et møte men det ble avlyst så det må vi heller ta en annen dag denne uken. Jeg føler akkurat denne uken er ganske travel og trykket sammen haha, men det syntes jeg bare er morsomt! 

Forresten så har jeg lyst til å ta opp en liten ting. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tenke om dette, det er både koselig men også veldig veldig skummelt!
For et par dager tilbake opplevde jeg at det sto en gjeng med barn utenfor huset mitt som ringte på og hadde lyst til å ta bilder. Det er greit nok det, men jeg syntes det er litt skummelt at det faktisk er så mange som vet hvor jeg bor.

Det er greit nok at dette er barn som egentlig bare er søte, men plutselig går ryktet rundt og flere og flere får da vite hvor jeg holder til. Jeg har alltid vært ops på dette med hvor jeg bor rett og slett fordi jeg syntes det er ganske skremmende. Min største frykt er jo å få noen fremmede på døren som ikke bare har lyst til å ta bilde.
Huset mitt er jo også mitt private sted som jeg kan slappe av og være meg selv så jeg fikk egentlig litt sjokk at folk faktisk kom å ringte på. Det er tøft gjort av disse, det er det. Men jeg hadde nok aldri gjort dette mot noen andre om jeg hadde vært barn slik som dem. Jeg syntes det rett og slett er en prinsippsak om at når noen er hjemme i sitt eget hus så skal man få være i fred. Uansett, misforstå meg rett. Jeg syntes det er veldig koselig med dere som har lyst til å ta bilde med meg og jeg stiller alltid opp på bilder så lenge jeg er ute i offentligheten♡ 

Nå gikk plutselig tiden fra meg igjen og jeg er nødt til å komme meg ut døren ganske kjapt. Solen kom også akkurat så dette blir en bra dag! Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre. Love you all♡

16 kommentarer

Siste innlegg