VI SKAL HA MEETUP

//Annonse

Heihei alle sammen♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har det helt greit, og har egentlig ikke gjort noen ting. Noe som er deilig noen ganger.
Jeg kan endelig fortelle dere noe jeg vet et par har ventet ganske lenge på! Vi skal nemlig ha Meetup. Dette skjer allerede torsdag 17. august, så det er kun et par dager til. Jeg gleder meg som en liten unge, og jeg håper så mange som mulig har lyst til å komme og møte oss! De 300 første som kommer som handler for 200,- får en gratis Lash Crown Maskara! Hvor kult er ikke det?

Meetupet kommer til å foregå på VITA Majorstuhuset fra kl 1500-1800. Kommer du? Del dette gjerne med venner og ta med deg alle du kjenner!

Jeg gleder meg masse til å møte dere! Love you all♡

11 kommentarer
    1. Oii oiisan! Dette hadde vært noe for meg å “Lurpia93fan! Ikkesant Lurpia93fan? Synn at vi bor i Bergen da!

    2. Det hadde vært så kult!! 😍😍 men jeg kan ikke.. er barnevakt akk den dagen 😭😭 elsker bloggene til deg og Martine 💕 Og youtube, skulle ønske dere kunne posta oftere 💜

    3. Lurpia93! Jaja, blir for mye kjendiser for min del! La oss ta spa hjemme hos meg heller, tror du trenger litt fotmassasje.

    4. Svar til Lurpia93fan: massasje høres bra ut, men fotmassasje? Pytt pytt jeg er kjenner med stil i stompen, så kunne trengt en massasje der.

    5. Hei kan du og Martine ha meetup i Haugesund en gang plisssss❤️Det hadde kommet så syyyyykt mange❤️PG alle her elsker dere❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg