Uken som gikk// Prioriteringer, klessalg ++

Ukens nedtur:
Jeg har jo skrevet en del ganger denne uken at jeg er nødt til å tenke mer på meg selv. Jeg har funnet ut at det er det beste for meg og at jeg ikke må bry meg så veldig mye om alt mulig! Jeg er en veldig følsom person som bryr meg alt for mye om andre folk og det å ikke få dette tilbake er ikke noe god følelse. Derfor er jeg nødt til å prioritere meg selv fremover. 

Ukens høydepunkt:
Bursdag og filmpremiere. Det er lenge siden jeg har hatt en så fin uke sånn egentlig. På fredag var det filmpremiere og jeg fikk gjort noe utrolig koselig for broren min. Han var så glad, du aner ikke! Han går fortsatt rundt å prater om dette og det gjør meg glad.
Det er også lenge siden jeg har vært i bursdag og det å feire en av mine bestevenner var virkelig koselig. Jeg har savnet denne jenta i sommer, så det var også utrolig deilig å få sett henne igjen!
Jeg har også fått kjøpt meg en ny Mac etter at min forrige kortslutta haha.. Jeg angrer ikke et sekund!

Ukens tanke:
Jeg skal rydde i klesskapet mitt og selge klærne mine. Jeg har bestemt meg for hvordan jeg har tenkt til å selge disse og jeg tror det er mange som kommer til å bli glad. Jeg har tenkt til å gjøre flere forskjellige ting når det kommer til dette så jeg prøver å tilfredstille alle sammen!
Jeg er nødt til å manne meg litt opp når det kommer til det å starte å rydde i klesskapet, for det kommer nok til å ta en stund haha.. Så mye klær som jeg har nå har jeg vell aldri hatt før og jeg vil tørre å påstå at jeg har langt over gjennomsnittet med klær.

Ukens irritasjon:
At telefonen har så mye å si for enkelte mennesker. Det at man faktisk bryr seg mer om hva som skjer på telefonen enn hva den foran deg sitter å sier er helt sykt. Enkelte er så opptatt av telefonen at det nesten er litt skremmende. Jeg vet at jeg er ganske ille selv men jeg er veldig opptatt av at når folk snakker til meg så hører jeg på hva dem har å si! 

 Processed with VSCO with f2 preset

Akkurat nå:
Nå har jeg nesten akkurat våknet og spist frokost. Jeg har ikke så veldig store planer idag, men skal prøve å få litt jobbing gjort slik at resten av uken blir litt enklere. Det er mye på agendaen fra og med i morgen og da vil jeg helst ha gjort ferdig en del ting som ikke har noe med disse møtene osv å gjøre! Jeg ser frem til denne uken og gleder meg til å ha masse å gjøre, kanskje jeg får muligheten å snu døgnrytmen min også for den er virkelig helt jævlig.. 

4 kommentarer
    1. Ja du burde selge noen klær 😊helsning fra Mallorca 😋🌴glemte å skrive det i forrige melding 😋👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg