Jeg er rar- Dette visste du ikke om meg

//annonselenker

Jeg har alltid TV’en på i bakgrunnen. Alltid når jeg er hjemme setter jeg på TV’en, jeg aner ikke hvorfor men jeg liker å ha litt lyder rundt meg når jeg gjør forskjellige ting. Jeg tror jeg føler meg mindre alene da haha!
Uansett, hvis det er helt stille i et rom syntes jeg nesten det er litt ubehagelig. Bortsett fra når jeg skal sove da selvfølgelig, da skal det helst være helt stille. Selvom jeg fint får sove med masse lyder rundt meg. 

Jeg sovner alltid når jeg ikke vil og får ikke sove når jeg må. Det er så typisk meg å sovne når jeg har masse jeg må gjøre. Spesielt om morningen når jeg akkurat har våknet, jeg sovner alltid etter at alarmen har ringt og da sover jeg ofte et par timer til. Det er nesten ikke vits for meg å ha alarm, jeg sovner jo uansett. Jeg er virkelig nødt til å bli flinkere til dette og jeg merker at det faktisk begynner å komme seg! 

Hver gang jeg går inn døren hjemme må jeg tisse. Jeg aner ikke om det er en tvangstanke eller hva det er for noe, men hver gang jeg skal åpne ytterdøren hjemme må jeg plutselig skikkelig tisse. Det som er så rart når det kommer til dette er at ti meter før døren så må jeg ikke tisse i det hele tatt. Det er nok noe med det at jeg vet det er do inne og det er da jeg begynner å merke at jeg må tisse, men jeg merker det ikke bare litt heller det er nesten så jeg faktisk tisser på meg hver eneste gang.. 

 Lignede kimono fra Na-kd HER. Bukse fra BikBok HER. Lignede sko fra Glamorous HER. Lignede topp fra Asos HER

Jeg glemmer alltid tiden når jeg sitter på tlf. Jeg sitter veldig ofte på telefonen, enten det er på Instagram, Facebook eller Snapchat og tiden løper alltid fra meg. Jeg ser på klokken når jeg åpner telefonen og ett minutt senere (føler jeg) ser jeg på klokken igjen og det har gått to timer?? Altså hvordan er det mulig, jeg har jo ikke fått gjort noe spennende på telefonen heller. Bare sett på videoer på Facebook, bilder på Instagram og snappene til vennene mine og plutselig har det gått to timer og jeg har gått glipp av alle planene mine haha.. 

Jeg hater å ha på bukse når jeg er hjemme. Det første jeg gjør når jeg kommer inn døren hjemme er å ta av meg buksene mine. Noe av det verste jeg vet er å ha på stramme bukser når jeg er hjemme og legger meg enten i sengen eller setter meg i sofaen. Jeg takler det ikke og får nesten litt sånn angst. Det er så ubehagelig og det er ikke vits å ha på seg en stram bukse når man ikke trenger det! 

Jeg vet bedre hvor tingene mine er når det er rotete. Enda en merkelig ting om meg.. Jeg vet bedre hvor jeg har ting når det er rotete og alt av klær og lignede ligger på gulvet på rommet mitt. Når jeg har det ryddig og ting ligger der de skal i skapene klarer jeg aldri å finne det jeg har lyst til. Mens når ting ligger på gulvet finner jeg det med en gang og jeg husker av en eller annen merkelig grunn hvor jeg har slengt de forskjellige tingene. 

Jeg sovner alltid med sminke. Når jeg kommer hjem om kvelden er det siste jeg har lyst til å gjøre er å fjerne sminken, selvom jeg har sinnsykt lyst til å bli kvitt alle produktene jeg har på huden så orker jeg ikke å begynne å fjerne sminken. Det er noe av det kjedeligste og verste jeg vet. Det at jeg alltid sovner med sminke er jo heller ikke så veldig bra for verken huden min eller sengetøyet mitt, jeg må virkelig manne meg opp om jeg skal orke å fjerne sminken om kveldene. 

10 kommentarer
    1. Det er en app på app store som heter alarmy! Der må du gjøre noe for å få alarmen til å gå av og da er det meningen du skal våkne!

    2. Huff huff.. oiisan! Jeg bruker heller ikke bukse når jeg er hjemme! Når man bruker stamme bukser kan du mugle å få infeksjon! Enig Lurpia93fan? #freetheass

    3. Hei Isabelle, jeg bare lurer på en ting! Hvor fikser du neglene dine? Ik dette har ikke noe ned innlegget å gjøre, men samma…Btw eeeelsker bloggen din!!❤️

    4. Syntes det blir feil å bruke ordet ” angst” i den sammenhengen. Angst har ingenting med om du synres det er ubehagelig å gå med stramme bukser hjemme

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg