Birthday party

Heihei alle sammen!

Nå sitter jeg å koser meg i bursdag, imens bursdagsbarnet åpner fine gaver. Det har vært så utrolig koselig så langt og jeg elsker bursdager hvor det er gjort litt innsats med pyntingen og selvfølgelig disse fantastiske menneskene.

Jenta mi som blir 20 år imorgen! LOVE YOU.

Jeg kunne jo dessverre ikke spise denne kaken… Det er marsipan som er med nøtter. Jeg har jo alvorlig nøtte allergi og det er virkelig noe jeg hater når jeg er i bursdag. Nesten alle kaker har jo marsipan i seg.. Jeg er ikke så glad i kake uansett, men det er koselig å smake. Spesielt når kaken er så fin!

Fine jentene <3

BIRTHDAY gaaaal<33

Kjolen min er forresten fra Nelly og jeg elsker den! Jeg hadde den faktisk masse på inne på Paradise Hotel!

Nå skal vi kose oss videre, det blir en liten tur ut på byen idag i og med at Sadiye som har bursdag blir 20! Jeg gleder meg masse, selvom jeg har vært en del ute med henne før haha….

kos dere masse idag babes, love you all!

10 kommentarer

Siste innlegg