Send meg ned med GoPro kamera

//Annonselenker

Heihei alle mine fine♡

Nå sitter jeg hjemme med ansiktsmaske og koser meg med TV og noe snacks, jeg skal straks begynne å fikse meg til bursdagsparty! Jeg gleder meg masse, det er faktisk en god stund siden jeg var i bursdag og bursdager er alltid morsomt. 
Jeg skrev jo litt i mitt tidligere innlegg at det har vært noen kjipe dager i det siste. Jeg har merket det at jeg må tenke mer på meg selv og prioritere meg foran andre. Det pleier jeg ikke gjøre da jeg bryr meg alt for mye om andre, og hvordan andre har det.

Jeg og en venninne pratet litt om livet og hvordan det egentlig står til da vi kom innom dette med jordskjelvet på Kos og det at norske faktisk ble skadet der. Jeg leser sjelden avisen og ser sjelden på nyhetene så jeg visste lite om dette jordskjelvet og trodde egentlig ikke det var så sterkt. Min venninne kjenner en som var på Kos da dette skjedde, han måtte amputere begge bena og tar det veldig fint. Han tuller visst mye om dette og syntes det er helt greit.. Jeg skjønner at han er takknemlig og glad for at han i det hele tatt overlevde men dette fikk meg virkelig til å tenke på livet og hvor utakknemlig folk flest er for å bo i Norge og relativt ha et helt fantastisk liv. Inkludert meg selv, jeg tar det for gitt!

Norge er verdens beste land å bo i og vi har det egentlig veldig fint alle sammen. Det at jeg har vært litt trist i det siste ble plutselig ikke så viktig lenger. Jeg vet at flere steder i verden har folk det helt jævlig, men jeg er en av de som er nødt til å se og oppleve for å tro.
Jeg tror sjelden på det jeg ser på TV, selvom jeg vet at det meste er sant! Jeg har faktisk utrolig lyst til å dra ned til land der folk ikke har det så bra, for å se, observere, prate og rett og slett se hvordan folk lever i andre land som ikke har det så bra. Jeg tror det hadde både vært lærerikt og bra for meg å se hvordan forskjellige folk lever. Jeg hadde nok satt så utrolig mye større pris på livet og alt jeg har hvis jeg hadde fått opplevd ting og sett ting som skjer i verden som ikke er så bra.


Lignede bukser fra New Look HER. Lignede jakke fra Asos HER. Lignede sko fra Glamorous HER

Så hvis noen vil sende meg ned med et GoPro kamera, er det bare å si ifra!! Jeg er med.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg