Det var fullstendig kaos

God morgen alle sammen♡

Gårsdagen var så utrolig bra og jeg koste meg masse. Jeg rakk dessverre ikke å blogge og legge ut bilder i går, nettopp fordi jeg prioriterte å kose meg litt i stedet for! Det var rød løper, masse folk, og en sinnsyk film. Det var helt kaos og masse masse mennesker, jeg fikk totalt sjokk over at det var så mange folk der. Det hadde jeg ikke trodd! Det var rett og slett kaos.

Jeg er skikkelig overrasket og syntes gutta har gjort en veldig fin jobb med denne filmen.
Broren min koste seg også masse, han er nok fortsatt litt starstruck haha. Det var så koselig å kunne ta han med på noe sånt, dette kommer han nok til å huske og tenke på i flere år fremover. 


Fine Sandra♡

Jeg anbefaler virkelig alle å se denne filmen hvis dere er fans av Prebz og Dennis, det var fullt av folk i salen. Både store og små og det var ikke stille ett sekund, det var latter så å si hele tiden. Jeg gråt også på et tidspunkt haha..
Det var jo selvfølgelig ikke en vanlig film, i og med at gutta er YouTubere ble det litt i den duren og det var nok det som gjorde hele filmen. 

I går kveld dro jeg hjem til en venninne av meg, det har vært noen triste dager i det siste og da er det alltid godt med en venninne man kan snakke litt med! Så nå sitter vi å slapper av med TV- serie og frokost.
Jeg blir straks hentet, jeg skal nemlig i en bursdag idag. En av mine bestevenner fyller 20 år og det er alltid stas, jeg har en del jeg må fikse innen den tid. Jeg må både kjøpe gave og noe å ha i glasset så jeg har vell egentlig litt dårlig tid. 

Ha en fin dag babes, så blogges vi senere! Ta vare på hverandre, love you all♡

10 kommentarer

Siste innlegg