Ukens spørsmål- Penger, rettssak, blogg, lepper

Hvordan får man reklame på bloggen?
Det jeg mente da jeg skrev dette innlegget er samarbeidspartnere. Privatpersoner eller bedrifter som tar kontakt med deg eller omvendt! Dere blir enige om hva som skal bli skrevet og hvor mye prisen skal være. 

Hva er det meste du har fått på et reklame innlegg?
Det kommer jeg nok ikke til å skrive, jeg syntes akkurat dette er ganske privat. 

Hvor mye koster det å ta fillers i leppene?
Jeg er litt usikker på akkurat hva det faktisk koster, men det er et par tusenlapper. Det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye du vil fylle og hva du vil fylle også!

Kan du lage en video det du viser hvordan du setter opp hestehalen din?
Det har jeg allerede gjort! Du kan finne video HER.

Lånte dere klær av hverandre på Paradise?
Ja masse. Vi byttelånte kjoler for det meste hele tiden og jeg tror fortsatt det er ett par som sitter igjen med flere av klærne mine den dag i dag. Jeg husker selvfølgelig ikke hva eller hvem så det blir vanskelig å få det tilbake nå. 

 Processed with VSCO with f2 preset

Hva skjedde i den rettssaken du skrev om for litt siden?
Det har jeg ikke lyst til å skrive noe om, hvert fall ikke enda! Jeg ble rundlurt av noen jeg brydde meg om og det er det jeg velger å si her på bloggen. Det er en veldig personlig og en tøff sak som ikke kun handler om meg. Så det blir feil å nevne navn!

Hvor høy er du?
Dette spørsmålet får jeg ganske ofte. Veldig mange ganger når jeg møter folk på gata får jeg høre at de trodde jeg var mye høyere haha! Uansett, jeg er ca. 1.69cm høy. 

Foretrekker du å ringe eller send sms?
Jeg har jo en liten telefonskrekk så jeg sender så å si bare sms. Jeg syntes det er skikkelig ekkelt og skummelt å snakke på tlf med folk jeg ikke kjenner spesielt om det er jeg som må ringe. 

Hva bruker du mest penger på?
Vanskelig spørsmål.. Jeg bruker egentlig ikke så mye penger på noen ting, men det må nok bli mat. Jeg spiser veldig mye ute og det blir veldig dyrt i lengden!

Håper du likte svarene mine, det er bare å kommentere under om du har noen andre spørsmål som du vil jeg skal svare på neste uke! Nå skal jeg begynne å fikse meg straks, idag skal jeg noe spennende så følg med. Jeg er verdens beste søster haha! Kos dere masse idag, ta vare på hverandre. Love you all♡

11 kommentarer

Siste innlegg