Noe nytt frister

Heihei alle sammen♡

Nå som jeg har bestemt meg for å rydde i klesskapet mitt og bytte ut en del klær jeg har, er jeg jo nødt til å få inn noe nytt også! Jeg tror forresten jeg har bestemt meg for hvordan jeg har lyst til å selge klærne. Jeg tror det er mange av dere som blir fornøyde og jeg har lest alle kommentarene som har kommet inn på innlegget jeg skrev for noen dager siden! Tusen tusen takk for alle tipsene jeg har fått, jeg setter utrolig stor pris på dette. Det får meg bare enda mer motivert og klar for tiden fremover. Dere er virkelig de beste! 

Noe av det første jeg har lyst til å bestille meg hjem er disse godsakene. Jeg merker jeg har fått litt dilla på denne rosa fargen, den er jo helt nydelig.


Body fra Nelly HER. Denne er faktisk på salg nå!!      Topp fra Gina Tricot HER. Elsker virkelig denne!


Kjole fra Gina Tricot HER.                                        Body fra Missguided HER. Hvor rå var ikke denne? Den er også på salg!!


Genser fra Nelly HER                                                Genser fra Nelly HERPå salg nå!!


Smykke fra Gina HER. Elsker dette allerede!            Øredobber fra Gina HER.


Jakke fra Berskha HER. Sinnsykt kul!!                      Bukse fra Berskha HERElsker hullete bukser med slik strømpebukse under! 

Hva syntes du om klærne? Kommer du til å klikke deg hjem noe av det samme som meg? 

8 kommentarer

Siste innlegg