VIDEO- Bli meg til Oslo! Makeover, shopping++

Heihei alle sammen♡

Gud for en stressende dag dette har vært. Det eneste jeg har tenkt på er å få denne videoen ferdig til idag. Det er jo onsdag og det betyr nå video på youtube! Jeg beklager for at det ble så sent som det ble, men min gamle mac streiket også er jo Martine i Portugal. 
Nå kan jeg endelig slappe litt av og nyte kvelden uten å tenke og bekymre meg så fælt. Denne vloggen er faktisk fra igår, da jeg var en tur i byen på besøk hos Makestyle. Jeg syntes Jonas var utrolig flink og vi kommer helt sikkert til å jobbe med et eller annet sammen om ikke så lenge igjen. Jeg håper du liker vloggen og har lyst til å abonnere på kanalen til Martine og meg. Du kan finne kanalen vår HER

Nå skal jeg bare ta kvelden med ro, imorgen er en ny dag! Kos dere masse babes. Vi blogges, love you♡

9 kommentarer

Siste innlegg