23 000,- på en dag

Heihei og god kveld alle mine flotte♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra en liten eller stor shopping tur. Jeg skrev jo tidligere at jeg var nødt til å kjøpe meg en ny Mac og det har jeg fått gjort. Jeg skriver faktisk fra den nå og det er utrolig uvant. Tastaturet og alt er helt annerledes, men det tar nok ikke lang tid før jeg blir vant til det!
Jeg var også nødt til å kjøpe eksterne ting som hører til macen og andre ting slik at alt blir som det skal! Så langt er jeg veldig fornøyd selvom det var ganske vanskelig for meg å bruke så mye penger haha.. Jaja, man må bruke penger for å tjene penger, er det ikke det man sier da?

Uansett, jeg hadde en utrolig koselig dag med min søte lillesøster. Vi spiste og koste oss så det skal jeg hvertfall ikke klage på! Det er ikke ofte vi ser hverandre så når vi først gjør det er det alltid veldig koselig! 

Nå skal jeg prøve å få redigert ferdig noen videoer jeg ikke har fått redigert pga den gamle macen, jeg blir virkelig frustrert noen ganger så jeg håper denne nye macen gjør livet mitt litt enklere fremover. Ha en fin kveld, så blogges vi senere! Love you all♡

12 kommentarer

Siste innlegg