Det klikker for meg

Heihei alle sammen♡

Nå er jeg rimelig irritert og sur, noe av det verste jeg vet er å bruke massevis av penger spesielt på en enkelt ting. Macen min har begynt å klikke i det siste, den kortslutter, den er like treg som en snegle og det er umulig å få til ting! Det er så sinnsykt mye jeg skulle fått gjort og det at macen ikke fungerer ødelegger virkelig alt. Jeg er derfor nødt til å kjøpe meg en ny mac noe som en svindyrt, jeg skjønner ikke hvordan en mac faktisk kan koste så mye. 

Jeg skal jo også på en liten shoppingtur med lillesøsteren min idag, så da kjøper jeg med meg en ny mac hjem. Jeg gruer meg faktisk og kommer nok til å være i dårlig humør lenge fremover idag rett og slett fordi jeg er nødt til å svi av så mange tusen kroner. Jeg har jo hatt denne macen i gankse mange år, den har gått i bakken noen ganger så det er ikke akkurat rart at den begynner å bli sliten.

Nå er jo jobben min på mac og det meste jeg gjør er jeg nødt til å bruke mac til, derfor er jo også dette en god investering selvom det er ganske kjipt! Jeg har egentlig hørt ganske mye dårlig om den nye macbook pro og at man må ha en del tilleggs ting noe som kommer til å koste enda mer. Jeg er veldig forsiktig når det gjelder penger og det er sjelden jeg bruker masse penger, man skulle kanksje ikke tro det men det er helt sant! 

Uansett, jeg skal prøve å tenke positivt og ha en fin dag uansett! Ha en strålende dag, selvom solen ikke skinner. Ta vare på hverandre! Love you all♡

4 kommentarer
    1. jeg kjøpte meg ny mac igår etter at min gamle røyk. hadde hatt den i 6 år så det var innafor å skaffe seg ny. jeg kjøpte den nye lille som bare heter macbook i rosegull, og herreguuud jeg er så fornøyd. den er så fin

    2. Mac er ikke annet enn ran og svindel.
      Selv er jeg ganske “flink” når det kommer til elektronikk osv. Men er ting er sikkert og visst; Mac er seriøst den mest ræva pcen jeg noen gang har lagt hender på. Fy farao. Jeg har aldri vært så lei meg for å kaste bort en så enorm sum fra min mamma sin konto, ettersom jeg fikk den i gave. Sett bort ifra da jeg kjøpte meg Parajumper for å “passe inn” og stod på vinteren og gråt fordi en jakke til 7000kr ikke holdt meg varm (i forhold til en jakke fra Bik bok verdt 500kr)
      Merkevarer er ikke annet enn et merke. Du betaler ikke for kvalitet, men for å bære et kjent merke.
      Neste gang den fantastiske macen streiker, invister pengene i en helt vanlig PC med Windows. Den vil ikke koste deg mer enn 10.000 hvis du på død og liv skal ha masse drit utstyr, og eksterne harddisker er absolutt gull verdt hvis harddisken skulle gått til helvete.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg