Lever for dette

//annonselenker


Strømpebukser fra Falke HER. Lignede sko fra Asos HER. Belte fra Pull&Bear HER. Lignede t-skjorte fra Moss Copenhagen HER. Lignede jakke fra Asos HER.

Heihei babes♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem og jeg merker at jeg allerede begynner å bli litt trøtt og sliten. Det er egentlig litt deilig og nå kan jeg faktisk klare å snu den fordømte døgnrytmen min! Jeg er nødt til å redigere litt videoer ikveld, men jeg skal prøve å få gjort det fort slik at jeg slipper å sitte med det hele kvelden for det merker jeg at jeg ikke orker og det skal jo ut ny video imorgen så jeg har vell egentlig litt dårlig tid.

Jeg digget outfiten min idag, jeg elsker å pynte meg litt og å se bra ut uansett hva jeg skal. Det er sjelden du ser meg med treningsklær ute, det går jeg helst ikke med hjemme engang. Av en eller annet grunn syntes jeg ikke tykke treningstøy er så veldig behagelig å ha på seg. Menmen, det er nå bare meg! 

Hva syntes du om antrekket mitt? Jeg lever virkelig for oversized t-skjorter, det er så kult. Min er i strl XL slik at den kan bli brukt som en kjole slik som idag. 

Nå er jeg nødt til å få i meg noe å spise, jeg har spist kun en gang idag og det er virkelig ikke bra.
Vi blogges senere, ta vare på hverandre! Love you all♡

4 kommentarer

Siste innlegg