Når han tenker kun på sex

God kveld alle sammen♡

Idag er en sånn kjip lørdag jeg ikke har noen planer som helst, jeg trodde jeg hadde planer ikveld men det ser ikke ut til å bli noe av uansett. Noe som er egentlig er helt greit! Jeg elsker å ha noen rolige dager noen ganger, hvor jeg ikke gjør noen ting og selvom jeg ofte har disse dagene føler jeg det er litt anderledes i helgen. Det er mye bedre på en måte og jeg klarer å slappe ordentlig av! Det har nok noe med at helg forbindes med fri og å slappe av. Jeg vurderer å ta litt sol etterpå, jeg blir virkelig deprimert av det været her i Norge. Nå tordnet og regnet det akkurat masse og da er det ekstra deilig med en soltime. Kanskje jeg også tar meg en tur ut på byen senere ikveld? Jeg vet ikke, men det frister litt. Det er ganske lenge siden jeg har vært ute nå og jeg lengter litt etter det..

Jeg fikk en kommentar på bloggen for ikke så lenge siden som jeg kjente meg litt igjen i og har derfor lyst til å skrive litt om dette. Det er veldig mange som kommenterer på bloggen min for å spørre om råd og fortelle sin historie. Det syntes jeg er utrolig gøy for jeg har lyst til å hjelp andre og gi mine råd og tips til andre!
Dette handlet om en jente som akkurat har møtt en gutt, mens alt han er ute etter er sex. Da tenker jeg bare jaja, det kom ikke akkurat som noe sjokk! Jeg vet om ufattelig mange akkurat dette har skjedd med inkludert meg selv og det er ikke akkurat så veldig gøy om man er betatt eller har følelser for denne personen. Nå hadde ikke jeg følelser for han når dette skjedde med meg, men man merker ganske fort om det kun er snakk om sex eller ikke. 
Jeg vet at det er mange som sliter med akkurat dette og det er ikke noe gøy. Man føler seg ikke bra i det hele tatt og man føler seg rett og slett brukt, noe som er en helt forjævlig følelse.

Noe jeg tror mange jenter gjør feil er å ikke si ifra og fortelle denne personen hva man føler. Jeg skjønner og vet at dette kan være ubehagelig og snakke om, spesielt om du ikke har kjent denne personen mer enn et par uker. Men følelser kan man ikke styre! Det er ikkenoe galt i å vise hva man føler, det syntes jeg bare er bra. Det at enkelte gutter også holder på sånn her er tragisk, men sånn har det nå blitt! Det eneste rådet jeg har er å snakke med personen og blir det ikke bedre da er det virkelig ikke verdt det. Jeg tenker hvertfall slik at hvis en ikke bryr seg om mine følelser og hva jeg har lyst til skal ikke denne personen få lov til å utnytte og bruke meg, da ender det bare med at jeg blir såret, skuffet og lei meg. I slike saker er det vikrig å tenke litt på seg selv og rett og slett være litt egoistisk. Til en viss grad da, når det er sagt!

Ha en fantastisk kveld videre, så blogges vi senere babes. Love you all♡

13 kommentarer
    1. Jeg er gutt selv og si fft slik jeg syns dette ikke er å være mann. Jeg syns man skal være voksen nok til a t hvis man kunn vilnha en sex partner og ikke noe mer så kan man bare si det som det er.

    2. Jeg er forelsket i en som driver og presser meg til og vise meg på snap og jeg har sagt nei og han maser hele tiden… jeg vet ikke hvordan jeg kan komme over han… 🙁 har du noe forslag ?

    3. Hei igjen, det er meg som kommenterte på bloggen din igår at jeg møtte en gutt for tre uker siden. Jeg valgte i dag å si ifra at ikke jeg er interessert i å møte han mer, men det hele endte opp med at han nå tror jeg møter mange andre(noe jeg ikke gjør og det sa jeg også) så nå er jeg rar, fucka og ustabil. Dette er hva som skjer når ei jente sier ifra at hun ikke er interessert lenger til en fuckboy! Det verste må vel være at jeg er nok ikke den eneste jenta som har opplevd dette.. er det ikke lov å si ifra lenger at man ikke er interessert??

    4. Takk for svar ♡ Lett og si.. men ikke lett og gjøre.. likt han i 6 måneder… men finnes nok en måte og komme over på.. men vet ikke hvordan…
      Jeg følger deg på snap og jeg digger deg ♡ Liker at du svarer folk på bloggen ♡♡♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg