Bikini bildene som aldri kom på bloggen

//Inneholder reklame

Hallo alle mine fine♡

De siste ukene har jeg tatt en del bilder, det har jo tråssalt vært sommer. Det sier seg jo egentlig selv at det blir en del mislykkede bilder oppi alt det fine også! Jeg har postet slike innlegg som dette på bloggen før og det ser ut som de fleste syntes det er morsomt og kult, derfor kommer det også flere innlegg. Jeg elsker å få respons fra dere så uansett hva det er så er det bare å si ifra.

For litt siden var jo jeg på spa hotell, hvor jeg tok masse bilder i bikini. Det ble både stygge og fine bilder, her kommer de jeg absolutt ikke likte og bildene som rett og slett ble mislykket og stygge! 

Det er en del som lurer på hvor denne røde badedrakten er fra og det skjønner jeg veldig godt for den er helt fantastisk fin! Min er fra Triana sin collection, du kan finne den lett på min instagram side (isabelleeriksen_). Den er ganske dyr og det er kanskje ikke alle som har lyst til å bruke så mye penger på en badedrakt, derfor har jeg funnet en nesten helt identisk fra Missguided, som har masse fine klær også. Jeg bruker også badedrakten som en body og det passer den perfekt til!! 

Link til badedrakten HER

13 kommentarer
    1. Syns det er utroolig kult av deg å legge sånne bilder ut. Det er nok mange unge jenter som prøver å ha de perfekte bilde over seg selv og skaper usunt forhold til seg selv. Forsett med det.
      Men trenger ikke alltid ta seg selv så serriøst.
      Så jeg syns dette var kule bilder av deg 🙂

    2. digger disse innleggene!!!<33 du er så flink Isabelle, mitt forbilde<33 du sier fra om hvordan ting er og fremstiller ikke livet ditt som perfekt, noe som jeg føler enkelte bloggere gjør<3 ååå, det å lese bloggen din er en stor glede, takk for alt du gjør, jeg setter veldig pris på det<3
      et spm: hvordan er buksen fra dr denim i str & hvilken str har du i din?
      LOVE<33

    3. Syns du sa sist du la ut at det var et under at ingen andre ble med på bildene fordi det va stappet med folk? Det er jo ingen der

    4. Wow, Dette er vare helt fantastisk!!!😻 Det er utrolig kult at du legger ut sånne bilder❤️ Det er Mange andre bloggere som tror at leserene tenker rart om de når de legger ut sånne bilder, men du tørr virkelig å vere deg selv! Synest dette er utrolig kult!😍❤️
      Love you😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg