Mitt beste tips til tørr hud

//Inneholder reklamelinker

Heihei mine fine♡

I det siste så har jeg slitt litt med tørr hud enkelte steder i ansiktet mitt. Jeg har aldri hatt noe spesielt tørr hud før og jeg syntes det er skikkelig rart at det plutselig har dukket opp og jeg aner heller ikke hva det har kommet av. Jeg tror kanskje det kan være på grunn av stress, men det er jeg veldig usikker på! Jeg har vært stresset i det siste, men det har jeg også vært før og har aldri hatt dette problemet før. 

Tørr hud er ikke noe deilig i det hele tatt, det både klør og er ubehagelig. Det ser ikke spesielt bra ut heller! Spesielt ikke når man bruker sminke, huden min blir så rar og det er nesten så sminken bare flasser av! Ikke kult i det hele tatt. Det som er så rart er at jeg aldri har hatt noen som helst problemer med huden før verken når det gjelder uren hud, kviser, eksem eller tørr hud.

Jeg har fått en del tips om en krem som skal være super bra som kan brukes til alt! Jeg har brukt denne på både lepper, jeg har brukt den på vippene og brynene mine. Jeg aner ikke hvorfor, det føles bare rett og slett bra haha.. Uansett, denne kremen er fra Elizabeth Arden og kan brukes så å si til alt. Dette er ikke et sponset produkt, jeg har rett og slett bare lyst til å anbefale denne kremen fordi jeg har merket at den har funket på meg og jeg vet hvor irriterende det kan være med tørr og irritert hud noen ganger.

Den fantastiske kremen kan du finne HER og du kan også lese om den HER♡ 

16 kommentarer

Siste innlegg