Jeg har verdens beste venn

God kveld alle mine vakre! Nå har jeg akkurat kommet meg til Martine og gjett hva?! Verdens beste har tatt med seg noen gaver til meg fra Spania!

Denne highlighteren skal visst være sykt bra, jeg som elsker highlighter får jo aldri nok av disse og jeg vil alltid prøve noe nytt når det kommer til dette! Jeg gleder meg masse til å få testet ut denne.

Planene ikveld er egentlig bare å snakke og kose oss litt, det er jo utrolig lenge siden jeg har sett snuppa så vi har jo en del å snakke om. Vi er også nødt til å filme noen YouTube videoer til kanalen vår! Det skal jo ut en ny video allerede imorgen og nå sitter vi her med null ting å legge ut og det er ikke akkurat så veldig bra..

Vi har faktisk tenkt til å teste ut en av gavene mine på YouTube, det er kluter som visst nok skal fjerne alt av sminke på huden med kun varmt vann!! Det er jo helt sykt og jeg håper virkelig det funker, for er det noe jeg hater så er det å fjerne sminken på kvelden. Jeg syntes det tar så lang tid og syntes det er utrolig kjedelig!

Ha en fin kveld videre babes, ta vare på hverandre! Love you all!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg