God stemning

God kveld alle mine fine!

Nå er vi nettopp ferdig med å spise og sitter bare å prater og koser oss! Jentene her er utrolig fine, jeg er hjemme hos Stina og var egentlig litt redd for at jeg skulle sitte litt alene da jeg dro hit helt alene og kjente bare Stina her til å begynne med! Jeg hadde virkelig ingenting å bekymre meg over, folkene her er utrolig koselige og pratsomme!

Det er også utrolig fint pyntet her, jeg elsker jo sånne ting! Man får så utrolig mye bedre stemning når det er pyntet og fint på fest!

Jeg bestemte meg for å drikke litt, i og med at alle andre her drikke så er det kjedelig å være den eneste edru! Derfor er jeg nødt til å sove over, det er heldigvis ikke noe problem.

Nå skal vi kose oss masse videre ikveld, det er både kake og cupcakes på menyen og selvfølgelig mer drikke og kos!

Ha en fin kveld videre babes, så blogges vi! Love you.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg