Å spille på sex og kropp

God morgen alle sammen♡

Hvordan har dere det? Jeg har akkurat våknet og føler meg helt fantastisk. Jeg har jo følt meg ganske dårlig de siste dagene, men det er endelig over nå! Det er jeg sinnsykt glad for. Når jeg først blir syk blir jeg veldig veldig dårlig og ligger langflat i senga i flere dager. Så det at jeg endelig er på bedringens vei er helt fantastisk. Jeg har jo en del planer fremover! 
Ikveld skal jeg på en liten grillfest, så det gleder jeg meg til. Det er et stykke å kjøre så jeg kommer nok ikke til å bli der så lenge, jeg får se hvordan det blir. Morsomt og koselig blir det nok uansett. 

Jeg har blogget i et par mnd nå, og jeg elsker det. Jeg har flere ganger hørt at jeg spiller på kropp og sex, ikke mange ganger men jeg har hørt det! 
Da må jeg bare spørre, hvorfor det? Fordi jeg legger ut bilder av kroppen min i ny og ne? Jeg er ikke den eneste som legger ut lettkledde bilder og jeg er ikke den eneste som er stolt over kroppen min. Jeg har selvfølgelig et par komplekser men jeg er fortsatt fornøyd med meg selv. Jeg er så lei av at den eneste gode grunnen til at jenter kan legge ut lettkledde bilder og bli akseptert på er om man trener eller faktisk om man har et par ekstra kilo på kroppen. Det at en relativt tynn jente legger ut lettkledde bilder blir feil i dagens samfunn. Da mener alle at vedkommende legger ut bilde for oppmerksomhet. Det er jo selvfølgelig det til en viss grad, men hvorfor kan ikke en som er fornøyd med kroppen sin legge ut bilde på samme måte som en som trener eller en som har et par ekstra kilo på kroppen. Legger en tykk jente ut et bilde av kroppen sin syntes alle det er utrolig tøft og godt gjort. Det er da tøft gjort å legge ut bilde av kroppen sin uansett hvilken str man er? Det finnes da vell ikke noe fasit på hvordan en kropp skal se ut. Folk liker forskjellig og det må man bare godta. 

Jeg er så lei av at det er sånn det skal være. Jeg syntes alle som ønsker skal få legge ut hva slags bilder man ønsker, uansett om det viser mye kropp eller ikke! 
Jeg selv elsker å se bilder på instagram av jenter som viser mye kropp og viser at de er stolte og fornøyd med kroppen sin. Jeg får faktisk motivasjon og jeg tror ikke disse jentene legger ut bildene for å hakke ned på andre som kanskje ikke er like tynne, heller ikke for å få bekreftelse fra noen. Jeg søker ikke bekreftelse fra noen når jeg legger ut bilde av kroppen min, jeg gjør det rett og slett fordi jeg syntes kropp er fint, uansett hvilken str man er. Jeg er ikke verdens tynneste person, ikke verdens tykkeste heller. Jeg er gjennomsnittlig når det kommer til kroppen min, og jeg er stolt av det! 

Jeg har lyst til å begynne å trene som jeg har skrevet mange ganger her på bloggen, men jeg syntes det er vanskelig å skulle komme seg opp og ut på trensingstudio. Jeg kan trene hjemme, men det blir liksom ikke det samme. Jeg er også utrolig utålmodig og når jeg ikke ser noe forskjell på kroppen min når jeg trener gir jeg rett og slett opp med en gang. Jeg skal ikke begynne å trene fordi jeg har lyst til å bli så veldig mye tynnere, jeg vil trene for å komme i bedre form og får at kroppen min skal bli strammere og sterkere! 

9 kommentarer
    1. Enig!!.. Men.. Synes du blogger en smuule for mye om kropp nå, haha. Er enig i det du sier, men blir kanskje litt mye gjentakelse fra tidligere innlegg😊
      Du har en flott kropp BTW!! Så skjønner at du vil vise den frem. Hadde gjort det samme

    2. Ææ Isabelle! Elsker deg og personligheten din. Jeg blir så jævli glad når jeg får lese det, føler meg lizom litt bedre etter det. Det at du setter pris på kroppen din er jo helt fantastisk egt…så istede for at folk skal “hate på deg (sjalue tho) så kan vel de å lære å sette pris på kroppen sin. Det er ikke så sykt lett men man kan prøve<3
      Tusen takk for ar du gjør hverdagen min bedre og tusen takk for at du får meg til å føle meg bedre med din varme og trygghet. Har syyyykt lyst å møte deg og Martine, hils Martine er du grei<3
      Du er en Engel Isabelle💍
      Du er spesiell med et hjerte av gull💛
      Hahahshshs dette ble nok litt langt men setter syyykt stor pris om du leser og svarer.. Really du er special. Elsker dg jævla mye.
      -Klem Anisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg