Jeg angret på at jeg var med på Paradise Hotel

Heihei alle sammen♡

Jeg husker da jeg akkurat hadde kommet hjem fra Paradise Hotel. Jeg var utrolig giret og glad for at jeg hadde vært med! Det tok ikke lang tid før dette begynte på TV og det tok ikke lang tid før jeg faktisk angret litt på at jeg hadde takket ja til å være deltaker på Paradise Hotel. Da jeg så alle de andre på TV skjermen innså jeg faktisk hvor mye jeg hadde gått glipp av og hvor lite jeg faktisk var med på denne sesongen.

Jeg kom inn midt i spillet og syntes det var utrolig vanskelig der og da. Det gikk jo veldig fint til slutt, men det var ikke det som surret i tankene mine da. Jeg hadde nesten glemt at det var jeg som vant alle pengene, det eneste jeg tenkte på var alt det jeg hadde gått glipp av. Alt det morsomme de andre gjorde som jeg også skulle ønske jeg fikk være med på. Jeg husker jeg gledet meg så utrolig masse til siste episode og til alt var ferdig.
Misforstå meg rett, jeg syntes det var utrolig morsomt å være med og jeg angrer ikke den dag idag. Nå er jeg faktisk veldig fornøyd og kunne lett vært deltaker på Paradise Hotel en gang til, eller evt et annet TV program. Når det sies, skulle jeg da vært med fra starten haha.. Men da det akkurat hadde begynt på TV og da jeg så hvor mye jeg faktisk hadde gått glipp av og hva som skjedde bak min rygg, da angret jeg på at jeg sa ja til å komme inn så sent i spillet som det jeg gjorde.
Jeg visste ikke hva som kom til å skje, men jeg skulle gjerne ønske jeg gjorde det. Disse tankene om at jeg angret varte selvfølgelig ikke så veldig lenge, men det var faktisk noe jeg tenkte og jeg var ganske lei meg en periode. Jeg følte meg kun som en som ble brukt og det var ikke noe særlig gøy! 
Jeg følte heller ikke jeg fikk vist ordentlig hvem jeg er og hva jeg står for, noe jeg virkelig skulle ønske jeg fikk muligheten til. Jeg følte meg rett og slett dun for jeg kjente ikke de andre deltakerne og jeg visste ingenting om hva som hadde skjedd i spillet før jeg kom inn. Jeg visste faktisk ingenting annet enn hva jeg hadde blitt fortalt. Og det var ikke så mye, og vanskelig å forstå alt når jeg kun hadde blitt fortalt det og ikke var tilstede selv. 

Nå skal ikke jeg klage mer, jeg utrolig glad og taknemmelig for at jeg var med den dag idag♡ Paradise Hotel er noe helt annet å være med på enn å se på TV og jeg er utrolig taknemmelig for at jeg i det hele tatt fikk muligheten til å være med. Det er utrolig mange som søker hvert år og det at jeg ble valgt setter jeg stor pris på. 

Nå skal jeg straks ta turen på stranden, det er et par folk som venter på meg der nå allerede, herregud jeg er så treig! Formen er fortsatt ikke helt på topp, men jeg orker ikke ligge inne forde om. Jeg vil nyte Norge nå som det endelig er litt fint vær. 
Hva skal dere i det fine været idag? 

3 kommentarer
    1. Jeg er så takknemlig for at du var med på Paradise Hotel. Det var så utrolig kjekt å sitte å se på deg. Jeg storkoste meg. Du burde ikke angre ett sekund. Kos deg masse søta❤️❤️ Love u babe❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg