Fantastisk Sminkelook- step by step

God kveld alle sammen♡

Har alle hatt en fin dag så langt? Det har jeg, sånn halvveis. Jeg har vært i Sverige en liten tur med en venninne bare for å kjøpe et par ting. Da jeg våknet opp idag tidlig merket jeg at jeg begynner å bli litt dårlig. Det starter alltid med halsen og den var utrolig vondt i dag morges, nå er den heldighvis bedre. Men imorgen når jeg våkner er den helt sikkert vond igjen om ikke hele meg er blitt syk. Jeg håper virkelig ikke det for jeg har en del planer fremover som jeg gleder meg til! 

Det er en del som har lyst til at jeg skal poste fler innlegg som har med sminke å gjøre, det kan jeg selvfølgelig gjøre! Jeg elsker jo sminke! Mitt forrige lignede innlegg ble også veldig godt tatt imot så det setter jeg selvfølgelig pris på, og det gjør at jeg har lyst til å gjøre det igjen! Denne looken er litt mer hverdags så dette passer nok til flere av dere♡ 

For å lage denne fine naturlige sminkelooken som jeg brukte idag trengte jeg ikke så veldig mange produkter, det gikk faktisk overaskende fort med sminken idag også. Jeg elsker å bli fort ferdig med sminken samtidig som det ser helt flawless ut!


Denne foundation har jeg brukt i alle år, så lenge jeg kan huske. Det er nok på tide å prøve en ny snart, men jeg liker denne så godt. Den passer perfekt til meg og er utrolig fin på huden min.


Dette er seriøst blitt min favoritt concealer. Denne må jeg bruke uansett hva jeg skal, den er både tynn og utrolig dekkende så jeg elsker den! Den varer ganske lenge også så det er et stort pluss! 


Setting pudder fra Makeup Mekka. Dette har jeg ikke brukt så lenge nå, men så langt liker jeg dette pudderet veldig godt. Det gjør hvertfall det det skal og det er å sette foundation! Fargen er også helt perfekt til huden min!


Solpudder fra Makeup Mekka. Dette er faktisk sinnsykt bra, jeg elsker det! Fargen passer også perfekt selvom jeg må være litt forsiktig når jeg påfører det. Fargen er jo ganske mørk!


Min dyrebare highlighter, neida den er ikke dyr i det hele tatt men fungerer helt sinnsykt bra! Jeg elsker den, den gir akkurat den gløden jeg vil ha.


Jeg bruker alltid falske vipper, de jeg brukte idag er fra London men er helt like Iconic vippene fra House of lashes. Jeg bruker denne maskaraen både før og etter jeg har satt på de falske vippene. 


Brynsgele fra Anastasia Beverly Hills. Denne har jeg brukt i mange mange år og den holder seriøst døds bra. Jeg har vell kjøpt ny sånn to ganger og har brukt denne i flere år så denne er jeg utrolig glad i! Love it♡

Hva syntes du om denne sminkelooken? Jeg elsker den, og det er dette jeg bruker til hverdags når jeg har planer. Er det en dag jeg ikke gjør noe som helst bruker jeg jo ikke sminke i det hele tatt! Jeg elsker å føle meg fresh og fin og da er denne looken helt perfekt til hverdags.

8 kommentarer
    1. verdens vakreste!!!<33 wooow, for en nydelig look!
      digger at du også tar i bruk billigere sminke fra makeup mekka og viser at resultatet kan bli veldig bra med rimeligere kosmetikk også<3
      gjerne fortsett med flere innlegg med sminke, for sminke er noe du kan, og gjerne bytt ut på produktene også, selv om man ofte har sine favoritter, men da får vi innblikk av hvilken sminke du har, noe som hvertfall jeg er veldig gira på<3
      you go girl!<3 jeg heier på deg, lykke til med din karriere med bloggen, du vil nå langt, håper jeg en dag kan se deg enda høyere på listen over hvem som har flest lesere i landet, for du fortjener virkelig det, enda flere bør få øynene opp for deg og få samme glede i hverdagen slik som jeg får ved å følge deg, du er så trofast & godhjerta som skriver for å hjelpe, få oss til å tenke litt nytt, forbilde er du i mine øyne<3 du har så mange flotte kvaliteter og er alltid smilende & glad, det smitter over skal jeg si deg<33
      LOVE, som du skriver<333

    2. Jeg også bruker de produktene fra MakeupMekka, og jeg absolutt elsker dem😍 Du bør prøve ut makeupmekkas baked translusent powder, det er kjempe bra , og sminken holder seg ganske bra uten å bli “svett”. Jeg kan også annbefale dipbrow pomade-en dems ❤️ Kjempe fint innlegg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg