You’re welcome

Heihei alle mine fine♡

Hver eneste gang jeg legger ut en sang på snapchat eller sosiale medier er det utrolig mange som lurer på hvilken sang jeg hører på. Derfor tenkte jeg rett og slett å legge ut mine favoritt sanger at the moment! Jeg elsker musikk og hører på det så å si hele tiden. Det å finne musikk ingen andre har hørt før er noe jeg elsker. Jeg har en spilleliste på spotify jeg har prøvd å gjøre offentlig men jeg får det ikke til, jeg må nok prøve litt på det så kan dere heller høre på listene mine der. 
Nå er det faktisk en stund siden jeg har funnet noen sanger på egen hånd på Spotify, men jeg har selvfølgelig noen favoritter som spilles på repeat her hjemme♡

Mama – Jonas Blue
 
VkXjvHfP3MM
No frauds- Nicky Minaj

 

fKopy74weus
Thunder- Imagine Dragons
 
pNNMr5glICM
There for you- Martin Garrix
 
fyaI4-5849w
Wild Thoughts- DJ Khaled

  

u0QlyJ2T1BM
Party- Chris Brown
7 kommentarer
    1. Jeg liker virkelig måten du starter innlegget ditt på!
      Det gjør det så mye hyggeligere å lese resten av innlegget❤️
      Men selve innlegget er ALLTID like bra uansett hva du skriver om😍😍
      Keep up the Good work😘
      Favorittbloggen min dette her😜
      Du er sååå pen🌹🌹

    2. Hei fine 🙂 Du har god musikksmak he he du spilte en av mine favoritter på et innlegg du hadde 😉😘var så bra😏

    3. Hei, jeg har lagt ut et nytt bilde på instagram inspirert av deg😻 Du er mitt forbile😻 Hadde settet stoooor pris på om du kunne sett det😱 Jeg heter auroradalelv på instagram😘 Lysm☺️ Det hadde betydd sååååå mye😔❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg