Jeg har undervurdert Norge

Hei fra stranden alle mine fine!

Fyfader så deilig vær det er idag. Det brenner på kroppen min og det er jeg ikke vant til i Norge! Jeg har virkelig undervurdert Norge. Solen steker og vi koser oss masse her på stranden. Vi har kjøpt inn en del mat og drikke så vi skal nok sitte her noen timer til. Det vil jeg hvertfall! Jeg var nede å kjente på vannet for litt siden, og jeg tror ikke jeg kommer til å bade idag for å si det sånn. Jeg skal selvfølgelig prøve, men kaldt vann er noe av det verste jeg vet..

Fine Katrine!

Det er overraskende mange mennesker her, det er faktisk helt fullt på stranden nå! Vi kom ganske tidlig og da var det ikke like mange her så vi fikk en ganske deilig plass på stranden rett ved havet!

Nå er det snart så jeg renner bort så nå skal jeg prøve meg på å bade her, selvom jeg tviler på at det går haha.

Kos dere masse i det fine været idag babes, husk å ta vare på hverandre! Vi snakkes senere idag, love you all!

8 kommentarer

Siste innlegg