Min dag

Hallo alle sammen♡

Nå sitter jeg her hos Splay, jeg sa jo at jeg gruet meg en del og det hadde jeg en liten grunn til. Vi er nå ferdig med det første opptaket som jeg tror var det verste, det var visst meningen at folk skulle spy haha.. Det gjorde jeg heldighvis ikke, det var allikevell masse andre ting som skjedde med kroppen!

Når man dytter i seg masse forskjellige ting man ikke burde spise samtidig skjer det noe med kroppen… Har du noen gang testen å putte mentos oppi cola? Vell, dette gjorde vi bare fra munnen våres, og spruten sto ut i alle kanter. Herregud, jeg fikk cola seriøst overalt! Jeg tror faktisk jeg sa på kamera at jeg ble våt overalt, inkludert nedentil. Jeg satt seriøst i cola.. Det var jo egentlig bare morsomt men jeg sa det vell før jeg egentlig tenkte. Jeg glemte nok kamera litt der jeg satt! Jeg gleder meg skikkelig til disse videoene kommer ut for jeg tror det kommer til å bli utrolig morsomt.


Gutta hadde også et lite danseshow, de var faktisk ganske flinke. Underholdene var det hvertfall! Nå sitter vi egentlig bare å venter på å filme det siste greiene før maten kommer. Jeg tror det er bestilt pizza så det blir digg. Jeg er egentlig ikke så sulten akkurat nå, men jeg håper sulten kommer for jeg elsker pizza.


Dreamteam♡

9 kommentarer

Siste innlegg