Hvor bor jeg egentlig?

Hallo alle sammen♡

Jeg vet at det er mange som spekulerer og lurer på hvor jeg egentlig bor. Det er mange som tror jeg er flau over å bo på østkanten og at det er derfor jeg ikke forteller ordentlig hvor jeg bor og det er totalt feil, jeg elsker meg her! 

Det har faktisk vært så ille at det var like før adressen min sto på jodel og det er mye av grunnen til at jeg ikke har lyst til å fortelle alle hvor jeg bor henn. Jeg syntes faktisk det er utrolig skummelt at folk jeg ikke kjenner skal vite hvor jeg bor, spesielt når jeg får trusler og lite hyggelige kommentarer slengt til meg her og der.
Jeg er rett og slett redd for å få noen på døren! Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i hvor jeg egentlig bor, jeg er nesten aldri hjemme uansett haha. Jeg har hele livet mitt bodd på østkanten og jeg trives veldig godt her! Jeg syntes det er koselig og jeg tror faktisk jeg trives bedre her enn hva jeg hadde gjort noe annet sted. Jeg har lyst til å flytte mer sentralt etterhvert, nå kan jeg nesten se ”Velkommen til Oslo” skiltet fra døren her hjemme og jeg skal innrømme at jeg gjerne skulle ønske jeg bodde nærmere byen ettersom det er der jeg alltid er når det skjer noe. Det tar alltid så lang tid med både buss, t-bane og tog. Heldighvis har jeg lappen og kjører som oftest bil dit jeg skal, men da er det igjen dette med parkering som er utrolig vanskelig i Oslo by..

Selvom jeg skulle ønske jeg bodde nærmere byen så har jeg lyst til å bo her hjemme litt lenger. Jeg har en del venner som bor veldig sentralt i Oslo og da kan jeg alltids være på besøk der et par dager og det er deilig! Men når jeg da kommer hjem igjen syntes jeg det er utrolig deilig å ikke bo mitt i byen selv. Luften og alt er bare så mye bedre her oppe! Jeg bor jo nesten ute i skogen haha.. Jeg har lyst til å spare penger, slik at jeg ettervært kan kjøpe noe eget og ikke leie! Det er det jeg har lyst til. Jeg håper folk skjønner at jeg ikke har lyst til at alle skal vite hvor jeg bor, jeg syntes faktisk det er ganske så skummelt å tenke på.

16 kommentarer
    1. Mener å huske at du skrev en gang at du bodde på Lørenskog eller Løvenstad i nærheten av toget der. Men det er jo langt fra Oslo og ligger vel ikke på østkanten? Nå er ikke jeg kjent i Oslo, så hva som er østkanten og vestkanten vet ikke jeg

    2. Du vet st hvis du skriver navnet ditt på 1881.no så kommer adressen din opp? Hvis du er så redd for at folk skal finne ut hvor du bor burde du kanskje fjerne det.

    3. Oslo øst er fylt med fremmedkulturelle og ikke nordisk blod. Uforståelig at en vakker blond og hvit nordisk kvinne som deg velger å bo blant askens ikke skandinaviske primarter. Du burde flytte vekk fra slummen ja!

    4. full forståelse, det er kun dine nærmeste som har behov for din adresse<33 er ikke noe gøy å gå rundt å være redd for hvem som kan stå utenfor døren, så skjønner hvorfor du velger å holde adressen hemmelig<3
      gleder meg til dine kommende innlegg og fortsettelsen din<3 fast leser, som elsker bloggen & deg<3

    5. Jeg skjønner deg veldig godet. Hadde jeg vært deg hadde jeg aldri gitt ut adressen min. Love u❤️❤️❤️ Du er verdens fineste❤️❤️

    6. Ka som feiler folk? Spør om så masse domme som og trakke ner på dei som blogger. Dåke må slutta å vera så sjalu og dåke har ingenting med kor folk bur! wtf,skaff dåke eit liv eller slutt å følg med på blogger.. 🖕

    7. bor familien din på jessheim? så det på en nyeste videoen du la ut at du og søsteren din var der

    8. Skjønner det godt her hvor jeg bor kommer det folk på døra hele tiden når jeg er hjemme alene er jeg dritt redd for at noen skal komme inn. Du burde ikke være flau for at du bor på østsiden jeg har også gjort det.jeg er så fan av deg og håper du vil svare på denne kommentaren. I love you ❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg