Jeg ble trakassert av ekle menn

Noe av det verste jeg vet er masse mennesker samlet på et sted. Spesielt nå i det siste, etter at jeg har vært med i et TV program blir slike steder nesten litt slitsomt. Det ble det faktisk igår. Misforstå meg rett, jeg hadde det utrolig gøy. Men et par hendelser kunne jeg godt klart meg uten. Jeg opplevde noe av det ekleste jeg vet! 

Steder hvor det er helt umulig å gå takler ikke jeg og jeg blir faktisk skikkelig irritert noen ganger. Der vi var igår var et sånt sted! Det var stappet med mennesker overalt, det gikk faktisk ikke ann å gå rundt der uten at du enten fikk en drink over deg, eller ble trakassert av ekle menn som tok på deg i farten. Ettervært ble jeg faktisk så irritert at det endte med at jeg måtte gå tilbake til hotellet før jeg egentlig hadde lyst. Jeg takler ikke slike mennesker som ikke har respekt for andre. Uansett hvem du er eller hva du gjør fortjener du ikke å bli tafset på av ekle forskjellige mannfolk. Det var faktisk godt voksne folk der som var minst like ufyselige som alle andre. Jeg hadde så lyst til å bare klappe til et par av disse som gikk meg på nervene, jeg kunne jo selvfølgelig ikke det. Eller jo? Når jeg tenker meg om så angrer jeg på at jeg ikke snudde meg og ga et par av dem et realt slag i ansiktet. De trakasserte meg og tok på meg uten min vilje. Det er ikke lov det heller, jeg kunne forsvart meg selv!
Det er veldig mange som ikke tar slike ting som dette seriøst i det hele tatt og det irriterer meg noe sinnsykt. Hva får folk til å tro at de kan tafse på deg helt uten videre? Dette har faktisk skjedd med meg flere ganger før, men kvelden igår slo faktisk rekord på akkurat dette her. Jeg hadde med meg en kompis da dette skjedde en gang, heldighvis tok han seg en prat og konfronterte vedkommende men vet du hva han fikk til svar? ”Er du med i et realityprogram så har du bedt om det”? Det er det dummeste jeg noen gang har hørt. Hadde jeg gått rundt kliss naken hadde jeg heller ikke bedt om det! Tenk om en ekkel og ufyselig mann hadde trakkasert datteren eller søsteren din på den måten? Hadde du syntes det var like kult da? Det tviler jeg på. Et så respektløst menneske skal man virkelig lete lenge etter, eller? Jeg mistet faktisk litt håpet på menneskeheten igår, for dette skjedde nemlig gjentatte ganger. Er det mulig å oppføre seg på denne måten? Hadde du vært faren min hadde jeg rett og slett vært dritflau. Skjerpings! 

La folk gjøre hva de vil og kle seg slik man ønsker uten at man skal trenge å bekymre seg over å oppleve noe slikt i offentligheten. Det er faktisk ikke noe gøy å måtte gå rundt å tenke på og passe på at man ikke skal bli trakassert. Uansett hvem man er og hva man har på seg har man ikke bedt om å bli trakassert og tafset på. Husk på det! 

37 kommentarer
    1. det verste er jo at hvis du hadde slått noen av de med håndflaten hadde DU kanskje blitt kastet ut :-/

    2. Er faktisk skikkelig ekkelt. Unngår byen nå pga det. Og har ikke noe å si hva man går i også faktisk, gikk med heldekkende klær og ble likevel befølt

    3. Altså at mannfolk kan tenke at di bare kan klå på alle andre damer er rett og slett respektløst. Hadde det vært meg di hadde gjort det på hadde jeg snakket til dem veldig hart og dyttet vekk honda dems

    4. Folk sier vold løser ingenting. For meg det er feil. Hvis folk plager, mobber eller tar på deg så slå dem ned. De kommer hate deg, men røre deg våger de ikke lenger.
      Hilsen en som har opplevd at kjæresten har blitt tatt på av 50-60 år gamle creepy jævler. Endte med at de fikk et hard klapp foran flere andre 😂😂

    5. Dette har skjedd med meg og, og jeg er 14 år! Det har skjedd flere ganger når jeg har vært i folkemengder😔 Jeg syns det er veldig skummelt og ekkelt at jeg plutselig blir tatt på og så vet jeg ikke hvem det er og må bare gå videre liksom… det er utrolig ukomfortabelt😭 Håper det går bra med deg da❤️❤️ Og kan dere Værsåsnill og ta flere sånne videoer der du og Martine ringer fansen🙏🏻 Mvh Leah❤️

    6. Heia. Skjønner hva du mener.. og jeg er helt enig, det er absolutt ikke greit. Fatter ikke hvordan noen mennesker klarer å få seg til å gjøre sånn.. og i tillegg komme med slike utsagn.
      Men du.. jeg sliter litt med å lese innleggene dine, for teksten blir liksom så “trykket sammen ” hvis du skjønner hva jeg mener.. hva med litt hyppigere avsnitt?
      Håper du har det bra ellers <3
      God natt 🙂 <3

    7. Isabelle!! Jeg elsker deg uansett hva som skjer med deg!! Ikke vêr redd!! Viss du trenger hjelp så kommer jeg å banker de for deg!! Du er et dritbra forbilde!! Ønsket at jeg kunne ha møtt deg en dag da😌 Jeg hadde blitt så glad at jeg hadde fått tårer😍😭 LOVE U!!❤️❤️

    8. Ææææ :/ skjønner virkelig ikke hva som foregår oppi toppetasjen på slike mennesker! Sikkert opplevd masse ekkelt over nett også? Selv vært med i et 30 min tv-program bare, og Vi menn en gang, snart en gang til og får masse meld på Facebook helst da. Meldingen er ofte den samme… “Hvorfor er du singel? En så deilig dame som deg kan ikke være singel… du har i alle fall sex? Å nei du har ikke det heller men det må du jo ha, hva med å ha sex med noen eller kose med deg selv? Å nei ikke det heller hvordan kan det gå ann du som er så pen” osv Oo enten slike meld eller at noen virker normale også tar man facetime og suprise penis dukker opp… fysj blir kvalm! Kan ikke gå ifred ute heller til tider, ikke på byen i alle fall, tar seg til rette.

    9. Eg skjøner at dette er litt ubehagelig, men samtidig så kan eg forstå han litt. Hadde eg ikkje vore gift, så hadde eg antakelig prøvd å tafsa litt på deg sjølv.

    10. Har opplevd dette selv alt for mange ganger (og jeg har ikke vært med på realityprogram eller er kjent i det hele tatt). Men i det siste har jeg begynt å si fra til de som jobber der når det skjer, og 10/10 ganger har de blitt kastet ut på sekundet. Det er en mye bedre løsning enn vold, synes jeg. De ønsker jo å provosere deg, og da ser de hvor langt de kommer med det.

    11. Er ikke akkurat så mye å gjøre med det
      Eller jo ,si at dei ska slutte eller gi faen i å tafs eller sleng noen skjells ord etter dem
      Jenter må si nåke som r dme til å skjønne at det ikke er ok
      Hjelpe ikke bare å blogge om det for sikkert ikke mange mannfolk som går innpå

    12. Lifeayouthinkyouknowit folk mener du mennesker driver ikke med sånt noen kanskje men folk er full av dritt

    13. Det der skjer med meg hver dag på jobb… var en gammel mann på 60+ som kom bort og tok på meg og sa at han ble kåt av meg. Er helt ufyselig!

    14. har faktisk blitt så vandt til det nå, at jeg ikke reagerer mer. Tar det som en selvfølge. Skjer faktisk hver dag. Er rett og slett trist! Takk for at du skriver om det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg