Jeg er på vei til..

Hallo alle mine fine!

Nå sitter jeg i bilen med Rebecca, vi skal på MTV sommerfest i Tønsberg! Vi har faktisk sinnsykt dårlig tid og det er allerede masse folk der som har begynt å feste. Det er hvertfall det jeg har sett på Snapchat. Det er en ganske lang kjøretur. Jeg som hater å sitte i bil, spesielt når det er så varmt ute! Været er helt fantastisk i Oslo, og det er snart så jeg renner bort her jeg sitter. Det er så sinnsykt varmt. Som vanlig har jo jeg tatt på meg altfor mye klær..

Dagens Outfit ble bare en jumpsuit og en enkel jakke, jeg føler meg faktisk ikke så veldig bra med dette. Jeg hadde dårlig tid og bare slang dette på meg. Det går aldri bra, da føler jeg meg alltid så stygg hele kvelden. Men det får bare gå, jeg skal klare å kose meg uansett hva jeg har på meg! Jeg må slutte å tro at det er så kaldt ute, selvom det er Norge kan det være varmt. Det er faktisk bedre vær her enn der mamma er i Spania akkurat nå! Det er litt gøy å tenke på.

Jeg aner faktisk ikke hva det er vi skal på nå, har aldri vært på dette før men jeg er ganske sikker på at vi kommer til å kose oss masse! Jeg har tatt med meg kamera så jeg kommer nok til å knipse et par bilder til dere! Kos dere masse idag babes, vi blogges senere. Love you!

10 kommentarer

Siste innlegg