Ukens spørsmål- Fin kropp uten å trene? Du burde dø!

God morgen alle sammen♡

Idag er det endelig fredag, jeg elsker virkelig tanken på at nå er det helg. Selvom det er sommer og så å si alle har fri er det fortsatt ett eller annet med helg som gjør meg glad haha! Det er fredag og det betyr selvfølgelig ukens spørsmål. 

Hvordan klarer du å ha så fin kropp uten å trene?
Ååh, tusen tusen takk! Det er alltid hyggelig å høre slike ting! Jeg syntes selv at jeg ikke har sånn veldig veldig fin kropp, men jeg skal ikke klage. Hadde jeg begynt å trene nå hadde nok kroppen min vært tusen ganger finere. Jeg har lyst til å begynne å trene ordentlig, det er en del ting på kroppen min jeg skulle ønske så bedre ut! På bilder osv ser alltid kroppen min bedre ut, det handler jo om hvordan man står og vinkler når man tar et bildet. Det har faktisk utrolig mye å si. 

Hva jobber du med? Hvordan tjener du penger?
Akkurat nå jobber jeg kun med blogg, youtube og instagram. Det er dette jeg tjener penger på! Jeg har også en del penger på sparekonto som jeg kan bruke hvis jeg virkelig trenger mer penger, men det er sjelden jeg tar ut noe fra sparekonto. Og det er jeg veldig glad for! 

Prøvde du å melde deg på Paradise årene før du var med også?
Nei det har jeg aldri gjort faktisk. Jeg var ikke gammel nok til å være med før i år. Det er litt morsomt for jeg hadde egentlig ikke sånn kjempe kjempe lyst til å være med, jeg tenkte bare det kom til å bli gøy. Men når jeg først skjønte at jeg faktisk har kommet med ble jeg skikkelig giret og gledet meg veldig! 

Hvordan takler du hatkommentarer? Bryr du deg egentlig?
Jeg prøver å ikke bry meg om slike kommentarer. Det er trist å si det men jeg er vant til at folk skriver at jeg burde dø og skriver at jeg er stygg osv. Akkurat sånne ting bryr jeg meg ikke om. Jeg vet at vedkommende kun skriver dette for å prøve å såre meg og det skal nok litt mer til enn kun et par ord i kommentarfeltet på min blogg fra anonym. Selvfølgelig er det ikke noe gøy å høre, men det er mange ganger jeg har sitti å ledd litt av slike kommentarer. Jeg syntes mer synd på dem som skriver dette enn på meg selv. Tenk å ha så lite å gjøre å bruke energi og tid på kommentere hat på min blogg. Det syntes jeg faktsik bare er litt morsomt at folk tar seg tid til! 

Hva sa moren din da du kom hjem med tatovering?
Jeg fortalte ikke mamma om min første tatovering før lenge etterpå. Jeg hadde vell egentlig ingenting å være redd for heller, hun ble ikke så sur. Det er min kropp som kun jeg bestemmer over, og det er kun jeg som må leve med dette blekket på meg. Hun skulle sikkert ønske jeg ikke tok tatoveringer men hva skal hun si? 

Håret ditt ser så sunt og sterkt ut! Er det noen spesielle produkter du bruker?
Og tusen takk!! Det var hyggelig å høre. Jeg syntes ikke selv håret mitt ser så veldig bra ut. Jeg syntes det er tynt og jævlig og skulle ønske jeg hadde mye tykkere og finere hår. Det er derfor jeg pleier å bruke extensions når jeg har hestehale, syntes ikke det er noe fint med en tynn hestehale.
Jeg bruker kun shampo og balsam når jeg dusjer. Jeg veldig sløv når det gjelder håret mitt.. Burde nok bli flinkere hvis jeg har lyst på tykkere og finere hår. Nå i det siste har jeg brukt en ganske dyr shampo og balsam og jeg merker faktisk at håret mitt har forbedret seg litt så det er en fin start! 

Det var disse spm jeg valgte å svare på denne uken. Jeg har også svart på en del kommentarer denne uken så hvis ditt spm ikke er her kan det fort hende jeg har svart på denne i kommentarfeltet! Husk at hvis det er noe mer du lurer på er det bare å spørre, så skal jeg svare neste fredag! Nå er jeg nødt til å gå å lage meg noe mat og begynne å fikse meg. Jeg skal egentlig snart dra så jeg begynner å få litt dårlig tid. Ha en fin fredag alle mine kjære, ta vare på hverandre! Love you♡

11 kommentarer

Siste innlegg