Badass Bella & Bildedryss

God kveld alle fine skapninger♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem og jeg er faktisk helt utslitt, man blir sliten av å være badass haha neida! Nå skal jeg slappe av før jeg skal legge meg for å sove, jeg er også nødt til å begynne å redigere litt videoer så jeg slipper det neste uke, for da skal jeg nemlig reise!! Jeg gleder meg masse, endelig en liten tur på meg også. Jeg blir nesten deprimert av å åpne alle snappene til folk, alle er jo på ferie og koser seg. Nå er det min tur også, selvom reisen ikke kommer til å være så lang!

Idag har jeg faktisk vært skikkelig badass, herregud så gøy jeg faktisk har hatt det idag! Jeg har gjort masse jeg aldri har gjort før og det føles bra. Jeg har både skytet med pistol, gevær, pil og bue og jeg har kjørt motorsykkel. Jeg elsker fart og spenning så dette var virkelig en velykket dag. Jeg fikk faktisk lyst til å ta motorsykkel lappen selv, hvem vet kanksje jeg finner på å gjøre det. 

Etterat jeg satt på med motorsykkelen måtte jeg tvinge et par til. Altså det var så utrolig gøy og et skikkelig kick! Kona til pappa bestemte seg til slutt for å prøve, selvom det tok en stund å overtale henne. Haha det var så utrolig gøy, altså vi kunne høre et skrik fra veien og jeg er hundre prosent sikker på at det skriket kom fra baksetet av denne motorsykkelen. Vi satt faktisk å lo oss i hjel! Jeg skjønner hun faktisk kjempe godt, det går ganske fort. Men jeg syntes jo det bare er gøy! 

Har du hatt en fin dag idag? Det håper jeg!! Vi blogges mine kjære, love you♡

8 kommentarer
    1. Hei!
      Konstruktiv kritikk, ikke ment for å være slem:
      Du burde kanskje lese gjennom innleggene dine et par ganger før du publiserer de, for du har en del skrivefeiler i tillegg til at du skriver ganske “muntlig” som gjør at det blir vanskelig å få en god leseflyt, hvis du skjønner?

    2. Kult! Jeg holder på med motorsykkellappen nå – siste kjøretime i morgen før oppkjøring. Sykkelen er alt i boks, gleder meg til å cruise rundt. Ikke mange jenter som Jar den lappen 😏😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg