Jeg har skutt med pistol

God kveld alle sammen!

I skrivende stund sitter jeg her på hytta og venter på grillmat. Jeg gleder meg masse, har ikke spist ordentlig middag på noen dager nå. Jeg er jo ikke noe kokk for å si det sånn! Det er faktisk masse koselig folk her, jeg forventet ikke at det skulle være så mange her så det er gøy! Det er vell rundt femten stk her. Det er så koselig å sitte ved et stort bord å kose seg med masse grillmat og prate sammen. Selvom jeg egentlig hater å småprate så er det veldig koselig nå. Jeg er vell ikke den som prater mest men jeg elsker å sitte å høre på! Det er utrolig varmt ute, solen steker så det er ett stort pluss. Det er en del som lurer på hvor denne hytten er, og det er på Enebakk så det er ikke langt å kjøre fra Oslo. Det er deilig!

Jeg har faktisk skutt med pistol og gevær idag, jeg elsker sånne ting. Jeg syntes det er så fascinerende! Når det skal sies så er ikke dette en ekte pistol men en luftpistol! Like gøy er det uansett. Jeg har faktisk skikkelig lyst til å prøve å skyte med en ekte pistol engang, så det må jeg få til!

Det eneste negativet med å være her er at det såvidt er Internett og det plager meg skikkelig!! Selvom jeg trenger en liten pause fra Internett noen ganger skulle jeg fortsatt ønske det var her!

Nå kommer det enda fler folk her og nå er det straks tid for grillmat, så nå legger jeg fra meg telefonen og bloggen så snakkes vi senere babes! Kos dere masse ikveld, love you!

11 kommentarer
    1. #hyttelivet<33
      høres så koselig ut, alltid gøy å komme seg litt bort, & spesielt når man er mange i lag<33 er lik deg, den som ikke snakker mest, men kan sitte å lytte på hva de andre sier, aha<3
      håper du får en fin helg, selv om internettet ikke er på topp 😉 <3

    2. anonym: hva får deg til å si noe sånt? sier bare litt om at du ikke har så mye å ta deg til i sommer.. så smart av deg å spre hat, bare til å fortsette litt til, så kan du se hva du kan vente deg av slik oppførsel… 🙂
      nyt hytteturen, Isabelle<33 you go girl!<3
      elsker deg, du er et sunt og sterk forbilde<3
      varm klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg