On set

God kveld alle sammen!

Nå sitter jeg her hos splay! Vi spiller inn noe her som faktisk er utrolig gøy. Det er masse andre youtubere her så vi koser oss og prater masse med hverandre. Jeg elsker virkelig det her å bli kjent med nye mennesker, det er så koselig syntes jeg!

Vi er her for å spille inn "splay tester" vi tester ut forskjellige ting til splay sin YouTube kanal. Jeg gruet meg utrolig masse til dette, spesielt etterat jeg så de andre episodene! Akkurat nå går det fint men vi er enda ikke ferdige og jeg vet ikke hva som skjer nå så jeg er veldig spent. Martine og jeg har også spilt inn en ganske morsom video til våres YouTube kanal. Nå skal vi fortsette her så jeg bør legge fra meg bloggen nå. Ville bare oppdatere dere! Ha en fantastisk kveld videre babes, ta vare på hverandre. Love you!

10 kommentarer

Siste innlegg