En sånn kjip no makeup dag

God kveld alle sammen!

Idag har jeg en sånn kjip no makeup dag og jeg merker at jeg er lei denne dagen allerede. Jeg har ikke gjort noe som helst i hele dag! Jeg pleier faktisk ganske ofte å ha slike dager som denne men akkurat i dag merker jeg virkelig at det ikke skjer noen som helst ting. Det kan nok ha noe med at alle dro til Spania idag og da merker jeg ekstra godt at jeg er helt alene! Spesielt når jeg lengter ned til syden og har skikkelig lyst til å reise selv.

Noe av det verste jeg vet er å være alene, det får meg liksom til å tenke så mye og ikke bare positivt. Herregud jeg er så teit noen ganger. Jeg føler meg virkelig ensom og udugelig når jeg sitter som det her helt alene. Det er så rart for jeg er jo virkelig ikke ensom, jeg bare hater å være alene og tankene tar overhånd noen ganger! Jeg er nok litt avhengig av å ha folk rundt meg. Allikevel gjør jeg jo ingenting med det, jeg tar ikke alltid intinativ til å finne på noe heller.

13 kommentarer
    1. ååå, du er så lekker uten sminke også, den plettfrie huden daa<33
      for et fint rom du har, samme sminkebord som meg har du også! du hadde innredet det fint<33
      ønsker deg en nydelig uke!

    2. Hei, du er jo utrolig pen uten sminke også da!!! Du har kjempe fint rom💖 Jeg lurte på om deg og Martine kunne hatt room tour, på rommene deres?! Jeg er en stooooor fan av dere tooo😍😘
      Håper på svar!!! Hilsen Dina Cecilie

    3. Tips: Sov lenge, dra på butikken og kjøp det du trenger før å lange deg noe godt. Ha film eller serie maraton. Se dokumentarer på youtube om ting som interesserer deg. Dra på cafe og kikk på menneskene som går forbi. Ta på treningsklær og gå ut og bli kvitt overskuddsenergi. Noe av det jeg gjør om jeg ikke har planer:)

    4. Du er like vakker med og uten sminke<3 Elsker å lese bloggen din! Du er virkelig et forbilde for meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg