Uken som gikk

Hallo alle sammen♡

Ukens høydepunkt:
Det må selvfølgelig bli Stavernfestivalen. Jeg var der kun en dag, men jeg tror virkelig det holdt i massevis. Det var morsomt og jeg koste meg masse den tiden jeg faktisk var med noen. Som jeg har skrevet i innleggene om festivalen var jeg jo ganske skuffet og jeg hadde alt for høye forhåpninger, men alt i alt så koste jeg meg selvfølgelig og jeg hadde det veldig gøy!

Ukens nedtur:
Jeg har alltid for høye forhåpninger når det kommer til ting jeg gleder meg til. Jeg må slutte med det for jeg blir alltid så skuffet! Sånn som nå, jeg er skuffet over Stavernfestival, nettopp fordi jeg hadde for høye forhåpninger og trodde det skulle bli bedre enn det det var. Ikke det at jeg ikke koste meg der for det gjorde jeg, jeg bare trodde det skulle bli mye bedre! 

Ukens tanke:
Jeg har seriøst lyst til å dra til en spådame. En venninne av meg var akkurat hos en og det virker bare helt sykt! Jeg skjønner ikke hvordan noen bare plutselig kan vite alt om deg og vite hva som skal skje videre i livet ditt eller ikke. Jeg vil dra og se om det faktisk stemmer og evt finne ut av litt ting jeg lurer på. Jeg har googlet litt og funnet ut av hvem som driver med dette i Norge, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å dra til en ganske så snart. 

Ukens irritasjon:
Folk som ikke klarer å holde avtaler. Det har jo egentlig plaget meg en god stund nå. Noe av det verste jeg vet er folk som ikke klarer å holde avtaler og avbryter planer ti minutter før. Det bruker opp min tid og man blir faktisk ganske skuffet og lei seg, hvertfall jeg! 

Akkurat nå:
Nå har jeg nesten akkurat våknet, jeg kom jo hjem fra Stavern igår kveld og var utrolig sliten. Jeg har virkelig sovet godt inatt! Nå tenkte jeg å lage meg litt mat, også skal jeg kanksje trene etterpå tenkte jeg. Jeg må nok være litt forsiktig med å si akkurat det haha, det er ikke ofte jeg tar meg turen på treningstudio for å si det sånn. Jeg skal også begynne å redigere en video idag, jeg vlogget nemlig på Stavernfestivalen! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg