Skal ta dagen med Storm

God morgen alle sammen♡

Nå sitter jeg og er klar til å ta dagen med storm! Jeg har akkurat sminket og fikset meg. Planen idag er jo selvfølgelig Stavern, wohoo. Jeg hadde jo egentlig tenkt til å ha skikkelig festivallook idag, både med sminke og klær, men det ble ikke helt sånn. Det regner litt og derfor tenkte jeg bare å gå slik jeg vanlighvis pleier. 

Jeg har aldri vært på denne festivalen før og jeg er faktisk veldig spent! Jeg ser på snapp at alle som er her koser seg masse og det er utrolig mye kult som skjer på festivalen. Det er masse kjentfolk her som jeg ikke ser så ofte så jeg er skikkelig spent og giret. Vi har faktisk ganske dårlig tid nå og Rebecca er stresset for ett eller annet så da stresser hun meg. Vi vurderer å dra på et vors, men skal jeg være ærlig så aner jeg ikke hva som skjer. Jeg hater egentlig og ikke ha ting planlagt, men sånn må det bare bli noen ganger. Nå har det faktisk sluttet å regne og jeg ser at solen titter litt frem så jeg ber til Gud om at været fortsetter sånn her, for festival er virkelig ikke gøy når det regner! Vi får komme oss av gårde å spise litt for det har vi heller ikke fått gjort idag. Vi blogges nok senere idag babes, ta vare på hverandre! Hvis du er i nærheten ikke vær redd for å rope ut da;) Love you all♡

11 kommentarer

Siste innlegg