Det fineste jeg har sett + rabattkode

//ANNONSE
Hallo alle mine kjære♡

Som jeg skrev i går så skulle jeg vise dere noe av det flotteste jeg eier akkurat nå, nemlig et par bilder jeg har hengt opp på veggen! Disse nydelige bildene er fra nettbutikken DESENIOJeg måtte bare henge disse opp på veggen det sekundet jeg mottok bildene, jeg kunne virkelig ikke la disse være noen andre steder enn på veggen! Jeg har seriøst blitt helt forelsket i disse bildene og jeg sitter å stirrer på disse når jeg ikke har noe bedre å gjøre. 

Jeg har utrolig lenge ønsket meg store bilder å ha på veggen, blant annet dette prada bildet som jeg vet er veldig populært nå om dagen. Og jeg skjønner godt hvorfor, altså bare se på det!! Nydelig♡ Disse bildene kommer jeg nok til å ha resten av livet og de kommer til å bli med meg uansett hvor jeg flytter. Mamma har faktisk et helt likt Prada bilde i sin stue som hun også kjøpte på DESENIODESENIO har masse flotte utvalg på nettsiden sin, du kan til og med sette sammen din egen vegg med bilder på nettsiden slik at du ser hvordan bildene du evt skal kjøpe ser sammen ut på veggen. Hvor fantastisk er ikke det? Du kan se hvordan det blir uten at du har kjøpt det! Rammene til bildene er også fra DESENIO. Alt dette har også en rimelig pris så det syntes jeg er super bra, det er også av grei kvalitet som jeg ikke klager på! Størrelse på bildene kan du selvfølgelig også velge helt selv.

Jeg aner ikke hvilket bilde som er blitt min favoritt enda, alle bilde er helt unike med et budskap jeg elsker. Prada bilde ser utrolig eksklusivt og fint ut på veggen! Bildet av ansiktet gir meg inspirasjon og er virkelig lekkert å se på. Fuck you fingeren er jo helt rå da, digger virkelig å ha det på veggen og bare tenke på alle som har gjort meg vondt i livet haha.. ♡

Jeg har også vært så utrolig heldig å kunne gi dere en rabattkode på hele nettsiden til DESENIO. Oppgi kode: ISABELLEERIKSEN og du kan få hele 25% rabatt på en hel del bilder du selv har lyst på! Koden varer i tre dagen så det gjelder å være ganske rask!! 
LINK TIL NETTSIDEN HER♡ 

Hva syntes du om bildene jeg har fått? Hvilke bilder fra DESENIO kommer du til å bestille? 
Hvis du trykker HER kan du finne utvalget av plakater og trykk, HER finner du unike kunstmotiver med abstrakte mønster og former, og HER finner du fotokunst.

Husk å bruk rabattkoden ISABELLEERIKSEN. For å få 25% rabatt på kjøpet. //Rabattkoden gjelder ikke for rammer og handpicked kategorien..
God shopping babes! Vi blogges senere. Love you all♡

11 kommentarer
    1. har lenge sitt på prada marfa bilde og er med et sitat fra marc jacobs<33 så fint det ble med bildene! er helt enig med deg, bildene fra desenio ser eksklusive og flotte ut!
      klem<3

    2. Isabelle! Jeg ser sykt opp til dg og de fine innleggen du skriver…du er et forbilde. Du har rett i at alt for mange dømmer ved “første blikk” ved det fine “har utseende så mye å si” innleget.
      Ja nå skal jg ikke skrive no syykt langt haha d gjørjg på mail. Hahaha håper jeg får møte dg engang, bor også i oslo.
      Og bildene var sykt fine …har lenge hatt lyst på 2 av de..men får ikke lov til “vise fingeren bildet hahahah” jg vil ha det andre da “leppe bildet” gidder du å gi meg linken til det? Tusen takk på forhånd.
      Luv uu sm💘
      Klem Anisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg