Noe å se frem til

Hallo dere♡

Hvordan har dagen deres vært? Min har egentlig vært utrolig kjedelig. Jeg skulle egentlig filme et par videoer til youtube kanalen, men det ble det ikke noe av alikevell. Vi tar det heller i morgen tidlig! Som jeg skrev tidligere har jeg endelig fått ryddet og vasket masse her hjemme, jeg føler nesten det er ny start!
Jeg har også hengt opp noen sinnsykt fine bilder på veggen som jeg kommer til å vise dere imorgen. Jeg er blitt helt forelsket i bildene og gleder meg til å vise dere og kanskje gi dere en rabattkode også? Stay tuned, disse bildene er seriøst dødsfine!

Og dere, jeg har bestilt billetter til Stavernfestivalen som er i helgen, jeg har aldri vært der før men har hørt masse positivt om denne festivalen. Jeg har vurdert dette et par dager nå og endelig er billettene i boks! Jeg gleder meg masse og skal faktisk bo hos en venninne i Sandefjord disse dagene så dette blir topp. Jeg elsker virkelig å ha noe å se frem til, alt blir så mye bedre da og jeg føler jeg får mye mer energi når jeg vet det er noe gøy som skjer fremover og noe jeg gleder meg til.
Nå gjenstår bare festival antrekk til helgen og selvfølgelig sminkelook. Jeg har lyst til å dra dette helt ut og sjokkere dere alle, så det skal jeg virkelig prøve å få til hehe! Er det noen fler som gleder seg til Stavernfestivalen? Håper jeg møter noen av dere der, det hadde vært så koselig! Rop ut hvis dere skal dit eller ser meg der da♡ Nå skal jeg spise noe frukt og se på TV og slappe av litt (som jeg har gjort i hele dag hehe..), jeg nyter disse dagene hvor jeg absolutt ikke har noe på agendaen, det er deilig det også. Vi blogges senere babes, love you all!

8 kommentarer

Siste innlegg