Uken som gikk

Ukens nedtur:
Jeg kommer faktisk ikke på noe som har vært nedtur denne uken. Jeg har gjort så masse gøy og hyggelig! Været har jo også vært helt fantastisk. Jeg har egentlig ikke vært så veldig mye ute på dagen denne uken, det er litt trist jeg må jo nyte været. Sommer er jo min favoritt så jeg må nok skjerpe meg litt der! Nærmere B menneske kommer du ikke. Jeg sover jo vekk halve dagen.. Må nok prøve å snu litt på døgnrytmen fra nå av.

Ukens høydepunkt:
Det må uten tvil bli alle de flotte feiringene jeg har vært på. Jeg har blitt kjent med masse flotte mennesker den siste tiden og det er alltid koselig. Jeg har jo også vært på båttur denne uken, det var gøy men egentlig ingenting å skryte av haha.. 

Ukens tanke:
Snu døgnrytmen. Inatt sovnet jeg vell ikke før sånn 0400 tiden. Det er så kjipt for da sover jeg jo også hele dagen og det er ikke bra når det er så fint vær ute. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan døgnrytmen kan bli så dårlig så fort.. Jeg tror jeg har hatt dårlig døgnrytme i ca et halvt år nå og det er så irriterende.

Ukens irritasjon:
Folk som ikke klarer å se at andre folk har det bra og lykkes. Noe jeg misliker sterkt er mennesker som er nødt til å dra andre ned for å komme seg selv litt opp! Det er så trist at enkelte er sånn, man ødelegger for andre men også seg selv. Jeg føler meg mye bedre etter å ha kommentert noe fint til en person enn noe dritt, det er jo ikke koselig i det hele tatt! 

Akkurat nå:
Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen, og dere!! Jeg har ryddet idag. Det var virkelig på tide og nå er jeg nødt til å holde det ryddig her. Jeg er så fæl på akkurat dette, jeg hater å rydde, samtidig som jeg hater rot haha. Alt ser jo så mye bedre ut når det er rent og ryddig! Nå skal jeg straks reise nedover mot Martine, vi skal nemlig filmet noen fler videoer til youtube! Det blir koselig, det er faktisk ganske lenge siden jeg har sett henne..

4 kommentarer
    1. du har så mange flotte perspektiver & synspunkter! du sprer ut viktig budskap som får flere til å tenke, jeg elsker måten du fremstår på dine medier, du viser at du er trofast & reflektert<33
      liker også veldig godt bloggen din nå, utrolig varierende innhold og bilder av god kvalitet med flotte, klare & freshe farger<3
      tusen takk for du deler så masse med oss, du er inspirerende og ikke minst et forbilde som mange ser opp til<3
      ønsker deg en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg