Så jævlig irriterende

Hei dere♡

Det er ikke noe hemmelighet at det er ting i hverdagen som noen ganger irriterer meg noe sinnsykt. Jeg er nok heller ikke den eneste som syntes enkelte ting er plagsomt og irriterende. Jeg har kommet opp med 10 ting som irriterer meg og som gjør meg i dårlig humør. Skrik ut hvis du er enig da!!

Når absolutt alt skal skje på samme dag. Det er utrolig typisk meg at når jeg har planer så dukker det opp andre ting som jeg også har lyst til å være med på! Det kan være dager hvor jeg ikke har noen ting å gjøre, og andre dager hvor jeg har alt for mye å gjøre. Det er så kjipt for jeg har lyst til å være med på alt. Jeg hater virkelig å gå glipp av ting som jeg syntes er gøy og som jeg har lyst til å gjøre. 

Knust telefon. Jeg husker før, typ på ungdomsskolen så klarte jeg alltid å knuse telefonen min på en eller annen måte. Nå har jeg faktisk blitt mye bedre til å passe på den og holde den i hånda i stedet for å ”slippe” den i bakken haha.. Jeg var virkelig udugelig før altså, jeg tror jeg hadde to tlf i halvåret fordi den knuste hele tiden og det husker jeg var så sykt irriterende for jeg hadde jo alle bildene mine og masse minner på den knuste telefonen. Jeg husker jeg nesten begynte å gråte engang fordi telfonen min knuste! 

Kollektiv transport. En enorm grunn til at jeg hater å kjøre kollektivt er andre mennesker. Noen mennesker kan jeg virkelig ikke fordra! Det å sitte på bussen når det er alt for mange mennesker ombord er også helt forjævlig. Ikke nok med at jeg hater å stå på bussen, men når hele bussen stinker svette og er alt for varmt med ekkel luft.. Æsj, takler det ikke! Det er flere ganger jeg har gått av bussen for å vente på neste buss også. Nå tar ikke jeg så mye kollektivt lenger og takk gud for det! 

Sovne med snus i munnen. Det har skjedd så alt for mange ganger med meg og det er så ekkelt og irriterende. Spesielt hvis jeg sikler så blir både jeg og puten min brun haha æsj.. Smaken er også helt jævlig og det er nesten så det svir i munnen og halsen. Jeg må slutte å snuse.. Har noen tips?? Har prøvd før, men har aldri lykkes.

Mensen. Trenger jeg egentlig si mer? Noe av det verste jeg vet og jeg blir nesten deprimert hver gang den kommer. Det er både vondt, humøret går opp og ned, og noen ganger skjønner jeg ikke at jeg ikke har fått blodmangel.. Altså man blør i en hel uke! 

Folk som sitter på telefonen absolutt hele tiden. Dere tror sikkert jeg er en av dem, men det er jeg faktisk ikke. Når jeg har en samtale med noen så er det så sinnsykt irriterende å ikke så svar fordi vedkommende ikke hørte hva du sa fordi h*n var for opptatt av hva som skjedde på telefonen. Jeg har faktisk sett noen videoer på youtube der folk er helt syke på det her. Det er skikkelig ille og noen syntes faktisk telefonen er viktigere enn virkeligheten. 

Anonyme haters. Det er så utrolig feigt å skrive dritt på nettet anonymt. Du vet hvem jeg er og jeg står for det jeg skriver, mens du tørr ikke si hvem du er! Det er så lavmål. Jeg har skrevet hundre innlegg om dette før så gidder ikke gå så inn for dette temaet akkurat nå. Det kommer nok helt sikkert fler klage innlegg etterhvert også haha! 

Folk som ikke klarer å kjøre bil. Jeg som har lappen har lagt så utrolig mye merke til andre folk som suger i trafikken. Jeg blir så irritert, ikke bare fordi det er irriterende for meg som feks kjører bak, men det kan bli farlig! Det er flere ganger jeg har endt opp med å skrike i bilen fordi jeg blir så frustrert, hehe. Noen burde virkelig ikke hatt lappen. 

Tiggere i Oslo. Noen tiggere her i Oslo er faktisk sykt irriterende. De som går rundt med en kopp og dytter den opp i ansiktet ditt selvom du nesten må rope nei. Nei er nei, jeg støtter ikke dere! Det er noe annet hvis du jobber for pengene, feks spiller musikk eller selger =Oslo. Det er noe helt annet.
Jeg har faktisk hørt masse historier om enkelte tiggere i Oslo, de lurer deg og stjeler alt mulig som kan ligge på bordet ditt på en resturant feks. Flere har visst blitt frastjålet telefonen sin og hele pakka.. 

Folk som ikke svarer på meldinger. Hvis jeg sender en melding til noen og ser at vedkommende har åpnet meldinger og begynner å skrive, for så å ta det bort igjen og ikke svare i det hele tatt. Ikke bare er det sykt irriterende, jeg blir også utrolig nyskjerrig! 

16 kommentarer
    1. Egt helt enig på nesten alt, bare at jeg ikke snuser eller kjører bil og sånt da haha❤️ Men ja nesten enig på alt da! Hahs værtfall det med buss og mensen👍🏻

    2. Hater Dumme folk? Du kan ikke bruke kollektive transport eller dra ut på byen! Jeg kjører ikke lenger det er fårlig nå men det er fårlig til gå også med dårlig drosje kjøre og alt..!? Hadde en chauffeur før men det var kjedilg og farlig også! Jeg bø midt i byen men forsatt vanskelig!? Når eg ta en lur og glemme snusen og plutselig føler den 🙄😩😛 du svarer aldri til meg 🙄😉🙈🙉

    3. Hei!
      Du er en utrolig flink blogger, og jeg synes bloggen din er veldig fin! <3 eg er ny her i blogg-verdenen, og lurte på om du hadde giddet å skjekke ut min blogg? flere innlegg kommer <3

    4. Hei Isabelle. Du er virkelig ei sjønn jente. Jeg elsker personligheten din å du stråler når du smiler. Håper du får en kjempefin dag.

    5. Får bare mer og mer sansen for deg, Isabelle! Bloggen din er blitt så bra, men gode og varierte innlegg og fine bilder! Fortsett i denne retningen <3
      Haha, er helt enig når det kommer til å sovne med snus! Verste som skjer, haha...
      Ha en nydelig dag videre <3

    6. Folk som sitter på telefonen absolutt hele tiden. Dere tror sikkert jeg er en av dem, men det er jeg faktisk ikke. Når jeg har en samtale med noen så er det så sinnsykt irriterende å ikke så svar fordi vedkommende ikke hørte hva du sa fordi h*n var for opptatt av hva som skjedde på telefonen. Jeg har faktisk sett noen videoer på youtube der folk er helt syke på det her. Det er skikkelig ille og noen syntes faktisk telefonen er viktigere enn virkeligheten.
      ** hva søkte du på på youtube?

    7. HATER å vente i evighet på en melding..
      Jeg synes det er mest irriterende med snapchat avhengigheten til folk.. at man skal dokumentere ALT. Det ødelegger litt kosen synes jeg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg