Før jeg dør

Hallo alle vakre♡ 

Det er så utrolig masse jeg har lyst til å gjøre før jeg dør. Jeg er en person som har lyst til oppleve alt og føle på alt som er å føle på, jeg er utrolig nyskjerrig av meg! 

Reise jorden rundt, dette har jeg faktisk tenkt på i flere år nå. Jeg er helt bestemt på at det skal jeg gjøre en gang, og den gngen burde bli snart! Jeg elsker jo å reise og oppleve forskjellige ting, hva er vell ikke bedre da enn en runde rundt jorda. Jeg er veldig bereist og har vært de fleste steder i Europa og et par andre deler av verden. Men jeg har lyst til å reise rundt jorda sammenhengende. 

Dra til verdens fineste strender, noe av det beste og fineste jeg vet om er strender. Helt hvite strender med helt klart vann er så utrolig vakkert. Jeg har faktisk vært på Barbados som er en øy i Karribien og det var virkelig i nærheten av det jeg forestiller meg! Mitt number one sted jeg vil reise er Bora Bora, Maldivene og selvfølgelig Karribien. Love it♡ 


//Aww, se på dette gamle bildet jeg fant på macen! Savner virkelig denne brunfargen, og stranden!

Turisattraksjoner, jeg vil oppleve og se alt som er verdt å se. Jeg vil på toppen av eifeltårnet, gå rundt i pyramidene i egypt, besøke grand canyon. Ja you name it! 

Hoppe i strikk, fallskjerm, ziplining, jeg elsker det adrenalin kicket man får av sånne ting. Jeg er så glad jeg ikke er redd for høyder og lignede for hoppe i strikk og fallskjerm er noe jeg har bestemt meg for å gjøre uansett. jeg har tatt den strikken på tusenfryd haha, det er jo selvfølgelig ikke i nærheten men jeg elsket det kicke jeg fikk der og da. En god følelse! 

Bade med haier og delfiner, jeg har faktisk allerede badet med delfiner, men dette var på et delfinshow i Portugal så det gjelder ikke. Jeg vil dykke med haier og delfiner i det store hav uten noe som helst beskyttelse rundt meg. 

Lære meg å surfe, det har jeg faktisk hatt lyst til sykt lenge. Det ser så utrolig gøy ut! 

Besøke fattige land, jeg som er så nyskjerrig av meg syntes det er utrolig spennende med andre land som er stikk motsatt av Norge. Jeg har lyst til å se hvordan andre folk i fattige land faktisk har det. Jeg vet det kanskje høres dumt ut, men jeg ”tror ikke på” videoer som ligger på nettet. Jeg er nødt til å se sånne ting på ekte og virkelig føle med. Jeg har allerede vært i et av de fattigste byene i Kina, og jeg kan si det at det var virkelig helt forjævlig. Jeg husker det første jeg så da vi gikk ut av bussen i denne byen i Kina var en død slange i hengene halvveis ut av en søppelbøtte. Det var ikke akkurat så gøy i og med at min aller største frykt er slanger. 

Gå i ørknen, tenk så gøy å oppleve dette. Ri på en kamel i Sahara ørknen!

Dra til utlandet helt alene, jeg som faktisk hater å være alene og kan ikke fordra dette har faktisk lyst til å reise langt hjemmefra helt alene. Jeg vil oppleve det å klare seg helt alene og kun tenke på seg selv og ha seg selv å bekymre seg over. Jeg vet ikke om jeg hadde taklet dette så veldig bra, men jeg har hvertfall lyst til å prøve. 

Roadtrip i USA, aah, jeg har sett så utrolig mange filmer av at folk drar på roadtrip i USA og det ser så utrolig gøy ut. Kjøre gjennom hele USA og stoppe litt opp på veien og finne på forskjellige ting. Dette må jeg bare få til en gang! 

 

Hva vil du gjøre før du dør? Er du enig i noen av punktene mine? 

5 kommentarer
    1. Ja!! Jeg har lyst til alt d samme❤️❤️ Kos deg❤️ Håper du får gjort alt du ønsker før livet tar slutt❤️ Jeg ønsker alt det beste for deg❤️ Kos deg Isabelle med alle opplevelser❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg