SE HVEM JEG HAR MØTT IDAG

God kveld alle vakre!

Nå sitter jeg i bursdag og storkoser meg! Det er som jeg trodde. Det er helt fantastisk fint her med både pynt, kaker og mennesker!

Se hvem andre som også er her forresten, Stina!! Alltid så gøy å møte andre bloggere og prate litt om forskjellige ting.

Jeg er den eneste i bursdagen som skal ut idag, jeg prøver så godt jeg kan å tvinge med meg noen folk haha. Men det er ikke så lett når folk har bestemt seg for å ikke dra ut. Heldigvis har jeg masse andre venninner som skal ut idag som jeg har planlagt å møte litt senere i kveld. Det blir gøy! Jeg har jo som sagt savnet litt å være ute på byen. Nå skal vi spise litt kake, også skal Maria åpne gaver. Wohoo, det er alltid så gøy å se hva folk får i bursdagsgaver!

Det har vært så mye bursdager i det siste, jeg var vell i to bursdager forrige uke også. Det er selvfølgelig alltid veldig koselig! Nå skal vi kose oss videre og det foreslår jeg dere vakre også gjør! Vi blogges babes, love you!

4 kommentarer
    1. Bare lurer på en ting, sikkert et veldig teit spørsmål 🙈 men setter du på løsvipper før eller etter du har hatt på øyenskygge? Jeg bruker veldig ofte løsvipper men “tørr” aldri å ta på øyenskygge. For føler at om jeg tar det på føre vippene så vil ikke vippene sitte, å tar jeg det på etter vippene så drysser det øyenskygge støv på de 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg