Martine, hvorfor filmet du meg ikke mer i Stavanger?

Hallo mine kjære♡

Jeg ser det er et par som har kommentert og reagert på at jeg ikke var så mye med i vloggen fra Stavanger som ble lagt ut på youtubekanalen vår for ikke lenge siden. Jeg er helt enig i at jeg kunne vært mer med i vloggen enn det jeg var! Jeg kom til Stavanger dagen etter Martine og det er en stor grunn for at jeg er med så lite som jeg var, vi fikk gratis tur begge to men fra forskjellige steder så vi bodde heller ikke på samme hotell. 
Til dere som tror Martine og jeg har kranglet fordi vi ikke har vært så mye sammen i det siste, så er svaret nei der også. Martine har vært syk og det er hun fortsatt stakkar, så hun konsentrerer seg egentlig bare om å bli frisk nå og det skjønner jeg veldig godt. 

Youtube kanalen til meg og Martine handler om oss to ja, men vi legger også ut videoer på kanalen som er individuelle. Og det syntes jeg er veldig bra det også, tro det eller ei men vi er faktisk ikke sammen 24/7 som kanskje mange har fått for seg. Begge to får også forskjellige spørsmål om hva hver enkelt kan lage video om så da har vi valgt å oppfylle disse ønskene folk kommer med, uansett om det er videoer sammen eller individuelt. 
Vi bestemte oss for å lage kanalen sammen fordi vi er bestevenner og vi er faktisk ganske morsomme sammen hahha.. Tror vi da! Begge har også hver sin blogg å jobbe med, derfor passet det bra å ha en youtube kanalen sammen slik at det ble litt enklere. Vi har tenkt ganske lenge på å begynne med youtube, og nå er vi endelig i gang for fullt og begge to syntes det er utrolig gøy og vi kommer til å fortsette med dette! Vi er utrolig stolte begge to og jeg syntes hvertfall det er utrolig morsomt å ha denne kanalen. Nå er vi liksom blitt litt businesspartnere også! #dreamteam #bellamarty haha.. Gjerne abonner på kanalen vår HER♡ 

Håper dere skjønner litt mer nå♡ Love you! 

4 kommentarer
    1. Jeg forstår deg Isabelle. ❤️
      Du er en nydelig jente sånn som du er og jeg har sett YouTube kanalen deres og den er den beste kanalen jeg har sett❤️Jeg har abonnert.
      Jeg håpet på at du vant paradis hotel og jeg ble lei meg når du røk ut det er bra Martine delte med deg og Alex

    2. Jeg forstår deg Isabelle. ❤️
      Du er en nydelig jente sånn som du er og jeg har sett YouTube kanalen deres og den er den beste kanalen jeg har sett❤️Jeg har abonnert.
      Jeg håpet på at du vant paradis hotel og jeg ble lei meg når du røk ut det er bra Martine delte med deg og Alex .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg