Uken som gikk

Hallo dere♡

Ukens nedtur:
Jeg har vært skikkelig støl nesten hele uken. Altså jeg er fortsatt støl og det er mange dager siden jeg var på trening. Det er så sykt irriterende og jeg hater virkelig å være støl. Jeg skal prøve å fortsette å trene og bite tennene sammen haha! 

Ukens høydepunkt:
Meetupen igår. Herregud det var virkelig helt fantastisk. Jeg har faktisk aldri opplevd noe lignede før og jeg er utrolig glad for at vi gjennomførte dette. Jeg er hvertfall veldig klar for å planlegge neste meetup haha.. Det er jo selvfølgelig ikke sikkert det kommer til å skje men jeg håper virkelig det for jeg elsket å møte alle sammen, det var utrolig koselig! 

Ukens tanke:
Nå vet jeg faktisk hvor mange personer det er snakk om. Når man ser ut over en folkemengde og ser hvor mange personer det er faktisk er der, det er noe helt anderledes enn å se tallene på statistikken. Herregud jeg husker da jeg og Martine var på telenor arena sist og det så å si var helt fullt der, da sa Martine noe som at vi kunne fylle opp hele denne arenaen med våres følgere på insta, youtube og blogg opp til flere ganger. Jeg husker jeg nesten fikk angst da jeg så hvor mange personer det faktisk er snakk om, det gikk virkelig opp for meg! 

Ukens irritasjon:
Fuckboys. Gidder ikke si mer enn det haha! Æsj.. 

Akkurat nå: 
Jeg har faktisk akkurat våknet og gud så godt jeg har sovet inatt. Igår var en suksess, og jeg var virkelig sliten utover kvelden. To fulle dager med nesten null søvn er nøkkelen til en god natt haha.. Det er lenge siden jeg våknet så sent som idag, og jeg skal inrømme at jeg har savnet å sove til jeg selv våkner. Jeg har alltid på alarm og jeg tror jeg skal slutte med det sånn en gang i uken for å få sovet ut ordentlig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg