Bilder fra Meetup

Hallo alle vakre!

Gud så mange som kom for å hilse på oss og det var så utrolig koselig! Tusen takk, jeg er utrolig takknemlig. Det ble faktisk så mye kaos at vi måtte løpe opp på kontoret til Splay for å ta en liten pause. Heldigvis ligger ikke det langt unna og vi var raskt tilbake igjen! Takk for at dere tok dere tid og ventet. Dere er best!

Jeg har faktisk lyst til å ha flere meetups slik som dette, det er så hyggelig å hilse på alle som støtter og setter pris på det jeg gjør!

Nå skal jeg slappe litt av, merker nå at jeg ikke har sovet så veldig inatt haha.. Jeg ser faktisk frem til å legge meg i sengen og se på film og bare koble helt ut. Ha en fin lørdag alle sammen så snakkes vi snart! Love you babes.

8 kommentarer
    1. Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi bo både vinter og vår.
      Både vinter og vår.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge i soveposen vår.
      I soveposen vår.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge med nattkikkerten vår.
      Med nattkikkerten vår.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og madrassene våre av mose består.
      Av mose består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverket av raier består.
      Av raier består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverk-fyllet av granbar består.
      Av granbar består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og raie-festene av bjørkenever består.
      Av bjørkenever består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi brenne et bittelite bål.
      Et bittelite bål.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.

    2. Så gøy at dere kunne gjøre dette, men blir litt sjokkert over hvor unge mange av disse jentene er.
      Er det så mange unge som ser på paradise, eller tror du at de var der på grunn av de leser bloggene deres?
      Ikke noe negativt rettet mot deg altså.

    3. Hei Isabell❤️
      Jeg holdt på å gråte i går! Fordi jeg møtte deg, jeg var med en venninne og hun sa det var meetup og at du og Martine skulle være der. Jeg ble så glad og måtte bare dra dit! Først så tenkte jeg at jeg skulle si masse til dere og hvor stor fan jeg er osv… men så så jeg at det var jo masse folk som ville ta bilder så jeg fikk jo ikke gjort det. Jeg ble så stressa og viste ikke helt hva jeg skulle gjøre, det var så mange der! Så når det var min tur til og ta bilde med Martine så var jeg jo ikke klar i det hele tatt! Håret mitt var overalt og bustete og jeg var helt rød i fjeset men jeg ville jo ha bilde så jeg måtte bare tå sånn som jeg så ut Ahha. Og så ble jeg så lei meg for jeg ville jo så gjærne ta bilde med deg og få snakke med deg og få klem! Men jeg så deg ikke, til slutt så så jeg deg og jeg skjente at hjertet mitt begynte og dunke utrolig fort. Jeg holdt på og gråte! Jeg sa til veninna mi at vi måtte forte oss bort til deg! Så jeg løp bort til deg og endelig så var det min tur. Jeg ble helt satt ut, hånda mi skalv og jeg ble helt rørt når jeg så deg❤️ Og så tok vi bilde og du var utrolig pen! (Martine var selvfølgelig også utrolig pen) jeg viste ikke hva jeg skulle si jeg hadde så mye jeg ville si, men jeg måtte forte meg før det var neste. Så jeg sa “du kommenterte bilde mitt på Instagram” og du hørte meg! Jeg angrer på at det var det jeg sa men jeg ville bare at du skulle huske meg! Jeg hadde aldri trodd du skulle gjøre det❤️ Jeg er så utrolig glad for at jeg møtte deg!! Jeg elsker deg! ❤️ Men det var noe jeg ble så utrolig lei meg for😔 Jeg har jo sagt at at jeg elsker kevin, jeg viste ikke at meetup bare var for youtubere så jeg trodde at alle fra paradise skulle være der. Jeg hadde så lyst til og møte Kevin og klemme han osv… så når vi stelte oss i golden sircle (hadde plass i midten der) så så jeg Kevin gå langs borte til venstre! Jeg holdt på og besvime! Jeg ble så glad og alle ropte Kevin Kevin Kevin! Jeg håpet så mye på at jeg skulle møte han og de andre! Men jeg fant dem ikke… jeg venta så lenge og lette lenge etter dem men jag fant de ikke😢 Jeg ble så lei meg og med en gang jeg kom hjem var jeg både veldig glad men også veldig lei meg. Jeg var glad for at jeg møtte deg og Martine og så m&m men jeg var utrolig lei meg for at jeg ikke fikk møte kevin😭 Så når jeg kom hjem beggynte tårene og renne og jeg løp til senga og gråt masse😭 (Jeg var også veldig veldig glad for at jeg faktisk klemte deg og møtte deg!!) min aller aller større drøm er og møte Kevin og klemme han❤️ Så jag lurte bare på en siste ting, bare vis du kan gjøre det. Om du kunne ha filmet Kevin der han sier f.eks “hei Leah, hvordan går det” eller “jeg elsker deg leah” eller noe sånt❤️ For du møter jo Kevin ofte❤️ Sier ikke du må men vis du kan om du kunne gjort det for meg💗❤️
      Isabell+Martine+Kevin+Alexander=dream team goals❤️❤️ Elsker deg og elsker dere❤️❤️❤️
      Håper du kan gjøre det❤️❤️ Elsker deg Isabell❤️❤️ Mvh Leah❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg