Ukens spørsmål – Du ser chubby ut

Hallo mine vakre♡

Da er det tid for ukens spørsmål igjen!
 

Du ser litt chubby ut, hvor mye veier du og hvor høy er du?
Oj, den forventet jeg ikke komme.. Jeg syntes ikke jeg ser chubby ut men hvis du virkelig syntes det så er det greit det altså! Er det ikke litt rart å spørre om hvor mye en person veier?
Jeg pleier aldri å veie meg, syntes ikke vekt har så mye å si egentlig, så jeg aner faktisk ikke hva jeg veier. Jeg skal faktisk gå å veie meg nå. Det ble 57kg. Jeg aner ikke om det er mye eller lite til å være 169cm høy slik som jeg er, så lite har jeg lagt meg inn i det med vekt. Ikke viktig for meg i det hele tatt. 

Vet du har laget sminkevideo før, men kunne du laget en sminkevideo der du viser hvilke produkter du bruker? 🙂 Du sminker deg så fint!​
Tusen tusen takk du♡ Jeg kan selvfølgelig lage en ny sminkevideo hvor jeg snakker i videoen også! Men da vil jeg vite hva slags look du vil se, vil du ha hverdagssminke eller festsminke. Jeg kan jo selvfølgelig lage begge deler også. 

Hvor finner dere spørsmål fra would you rather, når dere hadde den videoen?
Vi fikk inspirasjon fra andre lignede videoer, noen av spørsmålene fant vi også på selv! 

Har du opperert nesen den ser så anndreledes ut på tidligere instragram bilder?
Nei, jeg har aldri operert nesen min og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller! Jeg syntes jeg har utrolig fin nese, og det er overraskene mange som faktisk tror jeg har operert nesen og jeg har hørt ting som ”har du operert nesen? Du har jo sånn nese folk opererer seg til å få!”. Men nei dette er min naturlige nese og I love it♡

Kan du ikke ha en spørsmålsrunde snart?
Det kan jeg selvfølgelig ha, men jeg syntes det er mye lettere og ha slik som jeg har nå med ukens spørsmål hver uke. Da tar det ikke så lang tid før dere får svarene dere vil ha og det er også mye lettere for meg, mye mindre å holde styr på! Men jeg kan ha en spørsmålsrunde på video snart om det er ønskelig? ♡

Hva slags gutt vil du date? Hva er kravene dine?
Jeg er faktisk veldig kresen når det kommer til menn haha.. Jeg syntes personligheten er helt klart det viktigste, men utseende spiller også en liten rolle! Jeg liker gutter som er snille, men mest snill med meg og selvfølgelig bittelitt badboy også hehe.. 

 

Håper du likte svarene, og hvis du har spørsmål til neste uke er det bare å spørre i kommentarfeltet så skal jeg svare neste fredag. Vi blogges senere babes, nå skal jeg få i meg noe mat og se litt på youtube videoer! Love you all♡

30 kommentarer

Siste innlegg