Klarer ikke gå..

Hallo alle sammen♡

Har alle en fin start på dagen? Jeg sitter hjemme med ansiktsmaske og frokost og skal straks hoppe i dusjen. Jeg har egentlig litt dårlig tid, jeg skal nemlig i bursdag idag, og jeg skal rekke å kjøpe meg noe drikke, fikse meg og ikke minst skrive et par innlegg til dere babes.
Jeg er usikker på om vi skal ut på byen idag, jeg får se om jeg orker det. Jeg er jo veldig lei Oslo by og utelivet her så vi får se om jeg gidder å ta turen. Det er jo faktisk skikkelig lenge siden jeg var ute og jeg skal innrømme at jeg savner det faktisk litt. 

Det eneste som er negativt nå og som jeg nesten blir litt lei meg over er at jeg såvidt klarer å gå. Det er to dager siden jeg trente og det er faktisk helt jævlig, akkurat som jeg forutså. Jeg håper det blir bedre utover dagen, når jeg får beveget meg litt for sånn som det er nå funker ikke haha.. 


//Annonse- sponset undertøy

Det temabursdag ikveld, TROPICAL. Så jeg kommer til å gå med noe sommerlig og fint. Det passer jo veldig bra nå som været er på topp (tror jeg, haha jeg har ikke vært ute idag. Men utifra det min bror forteller så er det varmt og deilig ute)!
Forresten, er det ikke sommerferie idag? Jeg husker hvor glad jeg var denne dagen for noen år siden da jeg var ferdig på skolen, jeg husker den dagen så utrolig godt. Da var jeg lykkelig da haha. Vi blogges senere mine kjære, ha en fin dag. Love you♡

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg