Uken som gikk

Hallo alle sammen♡

Herregud jeg føler tiden går så utrolig fort og at jeg skriver disse innleggende hele tiden.. Håper alle har en fantastisk start på dagen og uken så langt♡ 

Ukens nedtur: 
Jeg har veldig lite motivasjon for tiden, det kan nok ha noe med at jeg er helt utslitt! Jeg har reist utrolig mye i det siste og det er faktisk veldig slitsomt. Fremover blir det heldighvis litt mer roligere og jeg må prøve å få tilbake energien igjen, den er faktisk helt borte!

 

Ukens høydepunkt:
Her klarer jeg faktisk ikke velge mellom to ting. Stockholm var utrolig morsomt og lærerikt, og denne reisen var selvfølgelig en av høydepuntene denne uken. Men vi spilte også inn morsomme videoer med norges største youtubere og jeg klarer nesten ikke vente med å se hvordan det ble. Jeg er bombe sikker på at det ble superbra! 
 

Ukens tanke:
Jeg må begynne å tenke mer på meg selv og ikke bli så skuffet og lei meg over hva andre folk gjør. Selvfølgelig er det greit og ha medfølelse, men ett sted går virkelig grensa og jeg har lært at jeg må sette meg selv først og prioritere meg selv! Jeg er veldig dårlig på det, men må virkelig bli bedre. 

Ukens irritasjon:
Jeg har tenkt litt på hvor mye utseende har å si for enkelte personer og jeg har kommet fram til at det faktisk er helt sykt. Jeg er så lei av å lese og høre overalt at fordi en person ser ut som en gjør så skal folk dømme og snakke dritt når man ikke kjenner vedkommende. Det er helt tragisk og jeg blir faktisk utrolig provosert og irritert over akkurat dette.

 

Akkurat nå: 
Jeg ligger fortsatt i sengen og tenker over hva jeg skal gjøre med livet, haha.. Jeg må prøve å få kommet meg litt ut idag, det er jo så fint vær i Oslo! Jeg har også noe jobb greier jeg må få gjort så jeg skal vell begynne å sminke meg ganske snart så får vi se hva dagen bringer. Kanskje jeg er så crazy at jeg tar en tur på treningsstudio? Altså jeg kan nesten ikke huske sist jeg trente og det er jo helt krise. Jeg er veldig sliten om dagen og har null energi så kanskje det hjelper å komme seg på trening en tur? Vi får se, oppdatering får dere uansett senere idag babes! Ha en fin dag videre, vi blogges♡ Love you! 

4 kommentarer
    1. Det er ikke lett til reise med jobben.. jeg har reist mye og var ganske flink med det. Men det er ikke lett til reise overalt hele tiden..!! Alt må bli perfekt nå du jobber internationalalt det er derfor jeg har flyttet hjem til oslo en stund.. jeg kunne ikke og kroppen min klarer det ikke? 😌😴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg