Min første gang

Hallo alle sammen♡ 

Har alle en fin lørdag så langt? Min er veldig kjedelig og jeg sitter egenltig bare hjemme og kjeder livet av meg. Jeg prøver å få meg selv til å rydde litt, det er ikke akkurat så veldig lett haha, jeg hater virkelig å rydde.. Uansett, jeg tenkte å ha et ganske morsomt innlegg til dere. Nemlig min aller første gang! Jeg er ganske glemst så jeg kommer nok til å skrive første de gangene som jeg husker. 
Jeg syntes jeg alltid var så sent ute med alt mulig egenltig, da jeg var yngre levde jeg jo i turnhallen og trente absolutt hele tiden så jeg hadde ikke tid til å feks dra på fest slik som alle de andre hadde begynt med. 
 

Første gang jeg drakk alkohol:
Dette husker jeg faktisk utrolig godt, jeg tror jeg gikk i åttende eller niende klasse på undomsskolen og jeg ble endelig invitert på fest. Det var ikke så ofte i og med at jeg var treningsnarkoman og aldri kunne være med noen fra skolen på fritiden fordi jeg trente. Jeg ante ikke at folk på min alder hadde startet å drikke alkohol engang og jeg innser nå i ettertid hvor loner og hvor langt etter jeg faktisk var de andre.
Det viste seg og være masse alkohol på denne festen og jeg turte ikke noe annet enn å gjøre som de andre på denne festen, så jeg smakte på alkohol. Jeg var veldig pinglete og jeg husker jeg latet som jeg drakk mer enn det jeg egentlig gjorde. Jeg ble ikke full, men jeg husker jeg merket alkoholen ganske godt. 

Første gang jeg fikk mensen:
Her var jeg faktisk veldig veldig sent ute. Jeg husker alle de andre jentene i klassen hadde fått mensen, eller værtfall latet som de hadde fått mensen, og jeg gikk egentlig bare rundt og ventet på å få det. Da jeg var rundt 14-15 år kom den endelig og jeg kunne endelig si til de andre at jeg hadde fått mensen slik som dem og begynne å bruke bind og OB. Nå i ettertid er jeg veldig glad for at jeg var såppas sent ute, mensen er jo ikke gøy i det hele tatt.. 

Første gang jeg hadde sex:
Jeg vet ikke om jeg var sent eller tidlig ute med dette, nå har det jo blitt mer og mer vanlig å ha sex i ung alder. Jeg var vell 15 nesten 16 år gammel da jeg hadde sex for første gang. Jeg var ikke klar for det og skulle virkelig ønske jeg ventet til jeg var klar for det for det var ikke akkurat noe bra opplevelse..

Første gang jeg kysset noen:
Enda en ting jeg var ekstemt treg med var første gangen jeg kysset noen. Jeg hadde jo som sagt aldri tid til noenting fordi jeg trente hele tiden. Mitt første kyss var faktisk i sammenheng med første gangen jeg drakk alkohol. Dette skjedde på samme kveld. I åttende- niende klasse! Jeg var egentlig aldri noe guttegæren heller og det å kysse noen var ikke så viktig for meg på denne tiden. 

Første gang jeg tok tattovering:
Da var jeg faktisk 17 år gammel. Det er tatoveringen jeg har på ribbeina mine! Jeg angrer ikke på at jeg tok dene tatoveringen, jeg husker jeg hadde så lyst på den at jeg faket en telefonsamtale. Jeg lot en venninne late som hun var moren min og snakket med tottovøren i og med at jeg egentlig ikke var gammel nok. Herregud så mye styr det var. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare ventet et år eller to!

Nå skal jeg rydde litt og så må jeg få i meg noe mat snart. Jeg aner ikke hva planene mine for ikveld er, men det finner jeg nok ut av snart! Vi blogges senere babes♡ Love you!

5 kommentarer
    1. Du var ikke veldig veldig seint ute med å få mensen. Når jeg var 18 og ikke hadde fått det enda måtte jeg til gynekologen og få tabelletter for å få mensen.. så du kan ikke si du var sent ute

    2. Det er ikke så sent å få mensen når man er 14-15 år. Det som er sent er når 10. Klasse begynner å ta slutt og man begynner på videregående. De fleste får det jo i løpet av ungdomsskolen selv om ett par får på barneskolen. Men det er også de som får i løpet av videregående som er sent

    3. 1:til du som fikk det da du var 18: jo, andre kan si at de var sent ute selv om du fikk det enda senere. Herlighet. Det er veldig individuelt hva folk føler er sent og ikke. I forhold til meg var nemlig 14-15 år veldig sent.
      2: følte du deg loner fordi du ikke drakk alkohol? Fordi ja du kan føle det, men synes ikke alkoholdrikking definerer at en person ligger langt etter. Dessuten er dette med på å skape et bilde av at unge “skal” drikke alkohol for å ikke ligge etter andre. Selv var jeg på maaaange fester gjennom ungdomsårene, og jeg drakk ikke før jeg fylte 18 år faktisk. Og det var null stress.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg