Ukens spørsmål

Heihei♡

Har alle en fin kveld og en fin start på helgen så langt? Jeg håper det. Her kommer svarene på ukens spørsmål!

Liker du å dusje om morningen eller kvelden?
Jeg dusjer helst om kveldene, jeg er utrolig treg om morningen så da rekker jeg aldri å dusje, haha.. Jeg syntes også det er utrolig deilig å legge seg i sengen nyvasket! 

Kunne du datet Kevin?

Hadde du spurt om dette før, hadde kanskje svaret vært noe annet enn nei! Akkurat for øyeblikket kunne jeg ikke datet Kevin nei 🙂

Hvilket kamera bruker du?
Jeg bruker Canon G7X. Det er helt perfekt for mitt bruk. Jeg bruker dette kamera både til bilder og videoer og det er helt fantastisk! Jeg er så glad for at det var dette kamera jeg kjøpte. Kameraet er veldig lite og enkelt å ta med seg når man feks skal ta bilder ute.

Har du tatt restylane, isåfall når og hvor?
Ja det har jeg. Jeg har noe som kalles Dermafill i leppene og jeg er storfornøyd! Jeg har skrevet et innlegg om leppene mine tidligere, innlegget kan du finne HER

Bor du alene, hvis ikke med hvem?
Akkurat nå bor jeg hjemme hos mamma sammen med stefaren min og lillebroren min! Jeg stresser ikke med å finne meg min egen leilighet enda, jeg trives her og har det veldig fint her! 

Hadde det vært skummelt å date pga din “status” nå, eller tror du at du ville merket det relativt fort om du ble brukt?
Jeg tror man merker relativt fort om man blir brukt pga status eller ikke. Jeg hadde nok merket dette ganske fort! Jeg tror sånn egentlig ikke en jeg feks bestemmer meg for å date er ute etter status eller oppmersomhet uansett. Men man vet jo aldri!

Hvordan møttes du og Martine?
Det er faktisk en utrolig morsom historie. Jeg og Martine har alltid visst hvem hverandre er og vi har alltid vært venner på facebook osv. Men på bursdagen hennes i fjor ble jeg invitert, og jeg dro. Da ditchet Martine bursdagen sin og dro heller på Mcern med meg haha.. Ett par dager senere bestemte vi oss for å dra ut på byen sammen, jeg måtte overnatte hos henne fordi bussen ikke gikk hjem til meg den dagen. Etter denne kvelden ble jeg hos Martine i ca. et halvt år haha! Jeg dro liksom aldri hjem igjen. Vi ble bestevenner med engang og klikket utrolig fort!

Hvis du kunne bosatt deg hvor du ville, hvor ville det vært?
Det måtte uten tvil blitt LA eller New York. Jeg elsker disse byene, selvom jeg aldri har vært i noen av dem før! Jeg har et bilde i hodet av hvordan det er der og sånn livet mitt er nå skulle jeg nok ønske jeg bodde der♡ Må nok ta meg en tur dit snart og besøke favoritt byen!

Ønsker du deg barn i fremtiden?
Jeg kommer nok helt klart til å få lyst på barn en gang i tiden, men ikke akkurat nå. Jeg har ikke muligehet til å passe på et barn enda og er heller ikke klar for det! Jeg har lyst til å leve livet og reise masse før jeg slår meg til ro med barn og familie.

Hvordan er forholdet til deg og Sofie?
Hmm, jeg vet egentlig ikke! Jeg vil egentlig ikke si jeg har noe spesielt forhold til henne. Jeg prater med henne når jeg møter henne ute og vi er venner. Men hun er ikke en av dem jeg har kontakt med hver eneste dag.

Hva synes du om “bloggkrigen” til Soph, Sofie og Andrea? Du støttet Soph på snap, men synes du det var unødvendig i ta opp i ettertid?
I denne saken støtter jeg Soph, slik jeg gjorde på snapchat når hendelsen skjedde! Mobbing er noe av det værste jeg vet og jeg er ikke noe fan av folk som snakker bak ryggen eller gjør narr av andre som ikke er i nærheten! Jeg tror de fleste som har lest om denne bloggkrigen og legger igjen kommentarer tar denne saken veldig seriøs og det er den, men vi fra paradise ble fort ferdig med dette og beveget oss videre! 
Det at hun tok opp dette nå i ettertid har jeg egentlig ikke noe tanker om, det var nå Soph var klar for å skrive om dette og da mener jeg hun skal få lov til det uansett hvor lenge siden dette skjedde! 

Har du fått mer lyst til å date etter at Martine ble sammen med Aleks? Kunne blitt en fin 4er gruppe!!
Selvfølgelig frister det mer nå som Martine og Aleks har det så koselig. Jeg ser jo hvor glad dem er i hverandre og hvor mye dem gjør for hverandre så såklart det frister enda mer når jeg ser slik kjærlighet♡ 

Kan du ha housetour?
Jeg tror ikke det kommer til å skje enda, i og med at jeg bor med flere og det er ikke alle som vil at huset skal kunne bli sett av hele verden og det forstår jeg veldig veldig godt!

Det var disse spørsmålene jeg rakk å svare på idag! Er det noe mer du lurer på er det bare å spørre i kommentarfeltet så skal jeg svare neste fredag♡ nå skal jeg slappe av og kose meg med en film og kanskje litt godis. Ha en fin fredag alle sammen, så blogges vi senere! Love you♡

16 kommentarer

Siste innlegg