Bomba horehus

Heihei alle sammen♡

Endelig er det fredag igjen, det spiller egentlig ikke så stor rolle for meg hvilken dag det er sånn egentlig. Men det er deilig å kunne si at endelig er det helg, selvom det betyr jobb for meg uansett!
Nå har jeg akkurat kommet hjem, jeg har vært og spilt inn et par videoer til youtube. Det har vært utrolig gøy, vi hadde collab med noen av norges største youtubere så jeg gleder meg masse til disse videoene kommer ut. Jeg er utrolig spent, og er bombe sikker på at dette ble utrolig bra. Gled dere!

Senere idag vurderer jeg å få filmet innkjøpsvideoen fra London, jeg må virkelig få gjort det snart slik at jeg kan rydde ut av kofferten min haha.. Alle klærne fra London ligger fortsatt i kofferten min på gulvet, jeg kan jo ikke legge inn klærne i skapet før jeg har spilt inn videoen.. Akkurat nå ser det ut som et bomba horehus her så jeg må nok legge av litt tid idag til å få filmet denne og få rydde ut av kofferten. Jeg orker ikke ha det så rotete her som det er nå! Det er helt umulig å gå på gulvet og hver gang jeg skal forbi kofferten må jeg bokstavelig talt ta sats og hoppe over den, og det funker ikke å ha det sånn i flere dager til haha.. 

Jeg skal også begynne å få redigert vloggen fra London, den skal vell legges ut på kanalen på søndag og det er ganske mye som skal redigeres på den vloggen så det kommer til å ta lang tid så det er bare å starte♡ Vi blogges nok senere ikveld babes, det er jo fredag og det betyr ukens spørsmål. Er det noen som har spørsmål til meg? Svarene kommer ut på bloggene senere ikveld. Love you guys!

12 kommentarer
    1. 1. Bor du alene, hvis ikke med hvem?
      2. Drømme mann?
      3. Favoritt farge
      4. Har du vært på Norefjell? Hvis ikke vil du dra dit snart?
      5. Favoritt sted?
      6. Hvordan møttes du og Martine?
      7. Kan du ha housetour?

    2. Hadde det vært skummelt å date pga din “status” nå, eller tror du at du ville merket det relativt fort om du ble brukt?
      Hva synes du om “bloggkrigen” til soph, Sofie og Andrea? Du støttet soph på snap, men synes du det var unødvendig i ta opp i ettertid? 🙂
      Har du hatt brunt hår? Isåfall – hvordan har du klart å få så fin blond farge etter det?
      Beste minne med Martine?
      Har du fått mer lyst til å date etter at Martine ble sammen med aleks? Kunne blitt en fin 4er gruppe :DDD
      Har du blitt ordentlig nær venn med noen etter at de feks har møtt deg ute på byen og visst hvem du er fra paradise, blogg etc? Kunne du blitt det?

    3. 1?Hvis du måtte velge en fra paradise hotel av guttene som du skulle bli sammen med hvem ville det vært?❤😙
      2..Når startet du med sminke<33
      PS: Er en suuuper stooor faaaaaaaaaan!!!

    4. Hei! 🙂
      Kom på et videotips til videoblogg:
      Hva med å filme typiske dager dere er sammen? Evt om dere sover over hos hverandre så filme fra morgen til kveld. Gjør gjerne dette fast en gang i månen ens om ikke mer!!
      Spise frokost, handle mat, være med venner, gå på møter, slappe av.. hva enn dere gjør.
      Kjekt for oss lesere og se!
      Hva synest du om forslaget?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg