Frokost event & et spennende møte

//Spons

Hallo alle sammen, og god morgen♡

Nå er frokosten med Lyko akkurat ferdig og det var så utrolig spennende og lærerikt. Vi møtte oppfinnerne av Real techniques sminke børstene! Flotte damer altså, de har fått til noe i livet haha! De holdt et foredrag hvor de fortalte om hvordan de startet og hva de holder på med nå og jeg ble så fasinert, de er utrolig dyktige. Jeg fikk masse motivasjon og er mer klar enn noensinne! En liten funfact, disse damene startet også med youtube.


De elsket forresten highlighteren min! Heheh.. De var utrolig hyggelig og vi ble stående å prate sammen.


Gjengen♡♡

Vi fikk også goodiebags med masse sminkebørster!! Jeg forguder disse børstene og gleder meg til å få testet ut alt jeg fikk. Nå går turen videre til noe styling greier, jeg er ikke helt sikker på hva som skjer der så vi får bare se, jeg er sikker på at det blir spennende dette også. Flyet hjem igjen til Norge går i ettermiddag. Jeg merker jeg gleder meg litt til å komme hjem, jeg har blitt så sliten i det siste av all den reisingen! Imorgen skal Martine og jeg noe utrolig spennende, jeg kan ikke si helt hva vi skal enda, men det er ikke lenge til. Jeg gleder meg masse♡ Nå må vi dra herfra, jeg hadde bare lyst til å stikke innom her for å oppdatere dere søtinger om hvordan dette eventet var så blogges vi heller mer senere. Love you!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg